Juuuuulestemning ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Sees

... Hvor er duuuuu??

Jeg kan simpelthen ikke komme i julestemning i år!
Den er helt væk - Pist borte.
Og jeg som ellers bare plejer at EEEEEEELSKE julen.

Besluttede så idag, at tage ind til min mormor og morfar - Mormor har nemlig 300 (!!!!!) nisser oppe hvert år, så det kunne da være at det kunne få stemningen lidt frem - Men NEJ!!

Hvad har I andre gjort for at komme i julestemning iår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Ryberg

Den hjælper mig hver gang

http://www.blog.dk/v/598269

Du skal bare huske at synge med

Anmeld

2. december 2010

Sees

KittyGirl skriver:

Den hjælper mig hver gang

http://www.blog.dk/v/598269

Du skal bare huske at synge med

Hehe, hvor er du sød!
Den fik mig da til at smile, meeeen - Det gjorde mig ikke sådan mere spændt, eller noget .. ØV, hvor er det simpelthen deprimerende det her!

Anmeld

2. december 2010

Ryberg

Sees. skriver:

Hehe, hvor er du sød!
Den fik mig da til at smile, meeeen - Det gjorde mig ikke sådan mere spændt, eller noget .. ØV, hvor er det simpelthen deprimerende det her!

Du skal tage nissehuen på... finde dit indre barn frem.. og så forestille dig Bamse og kylling som de går.... rejs dig og gør det.. (det er bedst hvis man er alene, for det kan godt se fjollet ud) ..

Jeg har gjort det en enkelt gang overfor min mand.... han gik og nynnede den i flere dage efter

Det er jo en jule klassiker

Anmeld

2. december 2010

Sees

KittyGirl skriver:

Du skal tage nissehuen på... finde dit indre barn frem.. og så forestille dig Bamse og kylling som de går.... rejs dig og gør det.. (det er bedst hvis man er alene, for det kan godt se fjollet ud) ..

Jeg har gjort det en enkelt gang overfor min mand.... han gik og nynnede den i flere dage efter

Det er jo en jule klassiker

Se, der er det næste problem så - Jeg kan ikke huske hvor jeg har sat kasserne med julepynt, og div

jeg har nok egentlig heller ikke gjort det store for at lede - Jeg orker det bare ikke

Anmeld

2. december 2010

Mira0911

Smukke - Er nu ret sikker på du nok skal komme i Julestemning! Hvornår det ved jeg så ikke - Det skal nok komme.. 

Anmeld

2. december 2010

Ryberg

Sees. skriver:

Se, der er det næste problem så - Jeg kan ikke huske hvor jeg har sat kasserne med julepynt, og div

jeg har nok egentlig heller ikke gjort det store for at lede - Jeg orker det bare ikke

Har du ikke en veninde/familiemedlem eller andre som kunne komme forbi og så kan i julepynte sammen?

Hvis i ikke orker at bage, så køb pebernødder og diverse... Æbleskiver kan også gøre det.. MMmhhh bare duften altså

Havde du været min nabo skulle jeg sørme nok have fået dig i julestemning Jeg havde klædt mig ud som julemanden og banket på din dør og sagt HO HO HO.. er der nogen søde mennesker her?

Aj... bliver lidt fjoller når det omhandler jul

Anmeld

2. december 2010

Sees

KittyGirl skriver:

Har du ikke en veninde/familiemedlem eller andre som kunne komme forbi og så kan i julepynte sammen?

Hvis i ikke orker at bage, så køb pebernødder og diverse... Æbleskiver kan også gøre det.. MMmhhh bare duften altså

Havde du været min nabo skulle jeg sørme nok have fået dig i julestemning Jeg havde klædt mig ud som julemanden og banket på din dør og sagt HO HO HO.. er der nogen søde mennesker her?

Aj... bliver lidt fjoller når det omhandler jul

Hvor er du sød, altså!

Meeen, neeej - Venner og familie har vidst nok at se til, selv.
Jeg må vel bare tvinge mig selv til at gøre noget - Der er ikke andet for.
Jeg har fødselsdag om 12 dage, og inden da, der skal jeg sgu være i julestemning - Andet er ikke holdbart

Anmeld

2. december 2010

Sees

MoarJ skriver:

Smukke - Er nu ret sikker på du nok skal komme i Julestemning! Hvornår det ved jeg så ikke - Det skal nok komme.. 

Så kan det være at min julestemning kommer, så alt juleræset har lagt sig - Sådan engang midt i januar

Anmeld

2. december 2010

Mira0911

Sees. skriver:

Så kan det være at min julestemning kommer, så alt juleræset har lagt sig - Sådan engang midt i januar

Ej det skal nok nå og komme her i December... Det håber jeg da virkelig det gør... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.