Vis din indre Gertrud Sand *<:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Zafir

mortilflere skriver:

man kan kun se en lys streg 

øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Kløver

Zafir skriver:

Uhhh... Der skal da julepynt op... Men altså - jeg kan jo sagtens, min baby er jo UDE af maven jo...

Så må du nyde noget gennem billederne

hehe jeg har også lidt oppe, har bare begrænset det til en lille smule i stuen, frem for masser i stuen og noget i resten af huset jeg har da 2 juledekorationer, 2 hængenisser, og 5 almindelige nisser i pæn størrelse, og en julestjerne, så en lille smule er der pyntet op, det er bare meget begrænset   men ja er da langt fra julet som jeg kunne ønske det, men er fint nok, for kan godt mærke overskuddet slet ikke er der i år, har også sagt vi slår min og mandens fødselsdag sammen, som vi holder på min fødselsdag, og får buffet, leveret udefra

Håber i får en dejlig jul, bliver jo også spændende nu hvor det er første jul, med lille Frigg i familien

Anmeld

2. december 2010

Vingummien

Zafir skriver:

Tak

Selvom jeg VIRKELIG mangler at fange hendes overdrevede flækkede-træsko-charmer-alle-hun-møder smil på cam...

Åh det kender jeg godt, og når man så tit fanger det, så er billedet mega sløret eller sådan

Anmeld

2. december 2010

M&F&C

Gertrud Sand har været igang, har haft 2 årig julehjælper Julehjælperen blev belønnet med en ordenligt omgang risengrød, og jeg er sikker på hun spiste til hun var ved at revne.... hun lød helt opgivende da hun meddelte " kan ik spise mere, mor"

Har dog ingen billeder af det ........... men hyggeligt er her

Og hvor har Gertrud Sand da også lige været forbi med den store kasse med julepynt hos jer ....... hvor er der hyggeligt! Har idag erfaret at vi er indehaver af hele 5 nissehuer i baby/børnestørrelse, så hvis du ikke kan finde nogen, så må du gerne få en herfra

Anmeld

2. december 2010

Susan1978

Zafir skriver:

Altså det er rigelig stort, men det går vel også... Hvad vil du ha for det?  Og kan du nå at sende det i morgen? For vi skal til juletræsfest på min fars arbejde på søndag. Det ville jo være mega cute at have på der

ik noget zafir :-)

jeg kan sende det hvis  jeg kan komme ud at køre, ellers ik.. 

er totalt sneet inde.

Anmeld

2. december 2010

Zafir

Malene&Frederikke skriver:

Gertrud Sand har været igang, har haft 2 årig julehjælper Julehjælperen blev belønnet med en ordenligt omgang risengrød, og jeg er sikker på hun spiste til hun var ved at revne.... hun lød helt opgivende da hun meddelte " kan ik spise mere, mor"

Har dog ingen billeder af det ........... men hyggeligt er her

Og hvor har Gertrud Sand da også lige været forbi med den store kasse med julepynt hos jer ....... hvor er der hyggeligt! Har idag erfaret at vi er indehaver af hele 5 nissehuer i baby/børnestørrelse, så hvis du ikke kan finde nogen, så må du gerne få en herfra

Jeg sidder her og kan virkelig bare godt tænke mig, sådan en 'hjelm-binde-hue', som dem hun har på hele tiden, bare i nissehue... Jeg overvejer at sy én... Så klippe efter en af hendes huer??... mmmm... Men jeg har kun rødt uld - mon det er for varmt???...

Anmeld

2. december 2010

Zafir

Susan1978 skriver:

ik noget zafir :-)

jeg kan sende det hvis  jeg kan komme ud at køre, ellers ik.. 

er totalt sneet inde.

Åh ja for fanden. Det er hos jer, det er værst...

Så kommer det jo nok heller ingen vegne med posten, hvis det skulle lade sig gøre at sende det... mmm...

Men der kommer jo også andre julefester i december

Anmeld

2. december 2010

Zafir

Maja84 skriver:

hehe jeg har også lidt oppe, har bare begrænset det til en lille smule i stuen, frem for masser i stuen og noget i resten af huset jeg har da 2 juledekorationer, 2 hængenisser, og 5 almindelige nisser i pæn størrelse, og en julestjerne, så en lille smule er der pyntet op, det er bare meget begrænset   men ja er da langt fra julet som jeg kunne ønske det, men er fint nok, for kan godt mærke overskuddet slet ikke er der i år, har også sagt vi slår min og mandens fødselsdag sammen, som vi holder på min fødselsdag, og får buffet, leveret udefra

Håber i får en dejlig jul, bliver jo også spændende nu hvor det er første jul, med lille Frigg i familien

Det skal nok blive en dejlig jul

Hvornår har du fødselsdag?

Anmeld

2. december 2010

Maria.

Zafir skriver:

Jeg vil bare rigtig gerne have en nisse-baby-hue!!!!... Det ville være for cute, når hun nu er et vinterbarn og rent fatkisk har lært at gå med hue

Vi købte en i Toys'R'uS til 20,- kr..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. december 2010

Kløver

Zafir skriver:

Det skal nok blive en dejlig jul

Hvornår har du fødselsdag?

den 25 dec

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.