Vis din indre Gertrud Sand *<:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

mortilflere

inde ik noget i nu men ude ca 5000 pære

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Zafir

KittyGirl skriver:

ja men nu har jeg jo gloet på den hvide ensfarvede voksdug i flere måneder... det ville da absolut ikke gøre noget med en juledug

God ide med juledug på sofaerne... det er da hygge

Jæps. Det er fordi vi har sådan en podiesofa, som vi selv har bygget,s å jeg har forskellige slags stof jeg skifter med, når jeg trænger til lidt afveksling Og altså julesofaer til jul hehe

Anmeld

2. december 2010

Zafir

mortilflere skriver:

inde ik noget i nu men ude ca 5000 pære

billeder!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

2. december 2010

Vingummien

Zafir skriver:

Så nu er stuen pyntet op. Idun kæmper med sit hjørne i stuen (da hun jo pt er værelsesløs) og jeg mangler køkkenet.

MEN MEN - Jeg vil da lige vise min stue, med NISSER i alle størrelser.  Æææææælsger nisser. Så jeg har nisser, glimmer og hele balladen.

Far har lovet at han i weekenden vil lave en uro af flotte farvestrålene julekugler til Frigg, som skal være over hendes puslebord. Så der kommer billede af den, når det er det er kommet frem.

Men tju hej - må jeg se din julestue

Syntes nissen på de sidste billeder er sødest

Anmeld

2. december 2010

Susan1978

Zafir - det er en str 74  men huen måler 22 cm fladt liggende.. ellers kan du vel lige rie den ind eller noget.. vil du ha dragten med? måske du kan sy den om hvis den er for drenget.. Det er hvert fald super blødt velour det hele.. Huen har en lille plet, men måske den lige kan vaskes af..  (har ik selv prøvet)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. december 2010

Zafir

Tulipan skriver:

Syntes nissen på de sidste billeder er sødest

Tak

Selvom jeg VIRKELIG mangler at fange hendes overdrevede flækkede-træsko-charmer-alle-hun-møder smil på cam...

Anmeld

2. december 2010

Zafir

Susan1978 skriver:

Zafir - det er en str 74  men huen måler 22 cm fladt liggende.. ellers kan du vel lige rie den ind eller noget.. vil du ha dragten med? måske du kan sy den om hvis den er for drenget.. Det er hvert fald super blødt velour det hele.. Huen har en lille plet, men måske den lige kan vaskes af..  (har ik selv prøvet)

Altså det er rigelig stort, men det går vel også... Hvad vil du ha for det?  Og kan du nå at sende det i morgen? For vi skal til juletræsfest på min fars arbejde på søndag. Det ville jo være mega cute at have på der

Anmeld

2. december 2010

Kløver

Zafir skriver:

Så nu er stuen pyntet op. Idun kæmper med sit hjørne i stuen (da hun jo pt er værelsesløs) og jeg mangler køkkenet.

MEN MEN - Jeg vil da lige vise min stue, med NISSER i alle størrelser.  Æææææælsger nisser. Så jeg har nisser, glimmer og hele balladen.

Far har lovet at han i weekenden vil lave en uro af flotte farvestrålene julekugler til Frigg, som skal være over hendes puslebord. Så der kommer billede af den, når det er det er kommet frem.

Men tju hej - må jeg se din julestue

Uh ha, jeg plejer jo hvert år at være en reinkarnation af gertrud sand, men har i år ikke ret meget oppe, pga min graviditet, og vi ikke skal holde jul herhjemme, og det skal jo også ned igen

Men ser da ud til i rigtig har fået pyntet op, og var da også lige billede af en lille juleengel kommer der også et billede af den større juleengel

Anmeld

2. december 2010

Zafir

Uh ha, jeg plejer jo hvert år at være en reinkarnation af gertrud sand, men har i år ikke ret meget oppe, pga min graviditet, og vi ikke skal holde jul herhjemme, og det skal jo også ned igen

Men ser da ud til i rigtig har fået pyntet op, og var da også lige billede af en lille juleengel kommer der også et billede af den større juleengel

Uhhh... Der skal da julepynt op... Men altså - jeg kan jo sagtens, min baby er jo UDE af maven jo...

Så må du nyde noget gennem billederne

Og jeg skal nok snart smide noget billedespam op af Friggsebassen

Anmeld

2. december 2010

mortilflere

Zafir skriver:

billeder!!!!!!!!!!!!!!!!!

man kan kun se en lys streg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.