Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
pussekat skriver: hejsa søde dejlig at høre jeg skal scaning den 9-12 så for ud af æg ud ca samme dag så vi kan få en lille en i mave
hejsa søde
dejlig at høre jeg skal scaning den 9-12 så for ud af æg ud ca samme dag så vi kan få en lille en i mave
Jeg skal til scanning d. 10.12... GG.. Så du har ret, vi følges godt... Så er vi heldige, er der baby i maven juleaften...
Knus Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Jeg var ude på OUH. Blev scannet, fik taget blodprøve... Og weeee... Jeg er nu opgraderet fra sniffer, til sniffer/stikker... Skal starte på gonal-f i aften og fortsætte med suprecur... Skal have ægbasserne scannet fredag d. 10.12... Weeee Lene
Jeg var ude på OUH. Blev scannet, fik taget blodprøve... Og weeee... Jeg er nu opgraderet fra sniffer, til sniffer/stikker... Skal starte på gonal-f i aften og fortsætte med suprecur... Skal have ægbasserne scannet fredag d. 10.12... Weeee
Lene
uh hvor spændende, krydser lige et par tær med på vej
Ej hvor er jeg bare rørt over alle de dejlige indlæg fra jer!!! 1000 mange tak, og med alle de gode ønsker må det da lykkedes...
Knus og Kram Lene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128