Gode nyheder, jeg er bare lykkelig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. december 2010

ønskebørn74

Jeg var ude på OUH. Blev scannet, fik taget blodprøve... Og weeee... Jeg er nu opgraderet fra sniffer, til sniffer/stikker... Skal starte på gonal-f i aften og fortsætte med suprecur... Skal have ægbasserne scannet fredag d. 10.12... Weeee

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

håber snart det er os

hvor lyder det bare super tillykke med det

knuz

Anmeld

2. december 2010

Mutti2B

Hvor er det bare spændende  

Jeg  alt hvad jeg har i overskud

Anmeld

2. december 2010

Mullefisen2011

ønskebarn74 skriver:

Jeg var ude på OUH. Blev scannet, fik taget blodprøve... Og weeee... Jeg er nu opgraderet fra sniffer, til sniffer/stikker... Skal starte på gonal-f i aften og fortsætte med suprecur... Skal have ægbasserne scannet fredag d. 10.12... Weeee

Lene

Hvor spændende søde..  fingre

Anmeld

2. december 2010

ønskebørn74

1000 tak alle sammen.

Anmeld

3. december 2010

Agnete

ønskebarn74 skriver:

Lene

Hvor er det bare godt at høreSå er der mulighed for lille julemirakel Man har jo lov at håbe.

Kh Agnete

Anmeld

3. december 2010

AnneH

ønskebarn74 skriver:

Lene

weee

Anmeld

3. december 2010

Lisbeth1985

Ihh, tillykke Jeg krydser fingre for en julebaby

Anmeld

4. december 2010

ønskebørn74

1000 1000 tak alle sammen!!!! Hvor er i bare skønne!!!

Knus og kram Lene

Anmeld

4. december 2010

pussekat

ønskebarn74 skriver:

Lene

hejsa søde

dejlig at høre jeg skal scaning den 9-12 så  for ud af æg ud ca samme dag så vi kan få en lille en i mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.