Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jannebjerre skriver: jamen f.eks. jordbær eller kål?? Eller stærk mad??ved ikke om det er en mulighed, men nogle børn reagere altså meget voldsomt på dette...
jamen f.eks. jordbær eller kål?? Eller stærk mad??ved ikke om det er en mulighed, men nogle børn reagere altså meget voldsomt på dette...
Næ har ikk spist jordbær eller kål, har jeg hørt om før! Ved ikke hvorfor hun reagere sådan, men frustrende er det da...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fif skriver: Næ har ikk spist jordbær eller kål, har jeg hørt om før! Ved ikke hvorfor hun reagere sådan, men frustrende er det da...
chokolade??? Ej ved det ikke, men noget af det man spiser kan godt give meget luft i tarmene hos de små Sørg for at cykle med hendes ben, masser hendes mave rundt om navlen med uret og bøvs hende godt af..
jannebjerre skriver: chokolade??? Ej ved det ikke, men noget af det man spiser kan godt give meget luft i tarmene hos de små Sørg for at cykle med hendes ben, masser hendes mave rundt om navlen med uret og bøvs hende godt af..
Spiser pålægschokolade hver dag, har jeg altid gjort! men det er jo ikk til at vide, med de små og deres mavser...
Jeg vil prøve at give det et forsøg, med cykling osv ellers må jeg ringe til lægen!! tak for det
fif skriver: Jo, tak.... havde jeg nu heller ikke regnet med!! Men dejligt, at det skete Hvordan går det med jeres lille dreng?
Jo, tak.... havde jeg nu heller ikke regnet med!! Men dejligt, at det skete Hvordan går det med jeres lille dreng?
sarahb skriver: det går rigtig godt, han er et pragt eksemplar. SOver rigtig godt og er bare så dejlig og nem. Han har taget 200 gr på og spiser så flot. Hvad med jeres lille pige.?
det går rigtig godt, han er et pragt eksemplar. SOver rigtig godt og er bare så dejlig og nem. Han har taget 200 gr på og spiser så flot. Hvad med jeres lille pige.?
Hvor heldig har man lov til at være Det er da super dejligt!! Jamen her går det sådan set også meget godt, hun har lidt bøvl med maven synes vi, hun presser løs... Og så har jeg måske fået noget svamp, så på sådan en kur ska vi også på!! Håber det blir godt igen..
Hvordan ser din/jeres nat ud ??
fif skriver: Hvor heldig har man lov til at være Det er da super dejligt!! Jamen her går det sådan set også meget godt, hun har lidt bøvl med maven synes vi, hun presser løs... Og så har jeg måske fået noget svamp, så på sådan en kur ska vi også på!! Håber det blir godt igen.. Hvordan ser din/jeres nat ud ??
fif skriver: Ja, det gør jeg nemlig... de siger jo, at de ikke får bøvl med mavsen når man ammer!!
Ja, det gør jeg nemlig... de siger jo, at de ikke får bøvl med mavsen når man ammer!!
Nå man ammer er det normalt at de får meget lugt i maven som godt kan gøre ond og så presser de, men en masse cykel bevægelser og pres benene op ad.
Ang. afføringen mener jeg at det skal være gult (remolade agtigt) til at starte med og så går det så hen og bliver grønt. Prøv at spørg din sp. Men sådan husker jeg det
Tillykke med hende.
sarahb skriver: ej hvor synd for hendejamen han vågner kun 1 -2 gange så det er dejligt så sover han fra 22-10 ca med de 1-2 opvågninger... så det er skønt...Ej jeg håber du bliver din svamp kvit hurtigt...
ej hvor synd for hendejamen han vågner kun 1 -2 gange så det er dejligt så sover han fra 22-10 ca med de 1-2 opvågninger... så det er skønt...Ej jeg håber du bliver din svamp kvit hurtigt...
Det må jeg nok sige.. En lille sovetryne hihi... Vores pige, sover meget om dagen, og vågner osse kun et par gange om natten, men vi har lidt svært ved at få hende til at falde til ro om natten når hun først vågner...
Diana... skriver: Nå man ammer er det normalt at de får meget lugt i maven som godt kan gøre ond og så presser de, men en masse cykel bevægelser og pres benene op ad. Ang. afføringen mener jeg at det skal være gult (remolade agtigt) til at starte med og så går det så hen og bliver grønt. Prøv at spørg din sp. Men sådan husker jeg det Tillykke med hende.
Ja, du har nok ret.. Det er også gulligt, så det ser jo rigtigt nok ud Men mange gange tak, vi er osse glade!! Vi må lave nogle bevægelser med hende så...
Hvis baby vitterligt har hård mave, og du ammer, så kan du hjælpe det lidt igang ved at drikke sveskejuice.
Chokolade, af al slags, kan sagtens gå i mælken. Ikke alle babyer reagere, men nogen gør på selv det mindste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128