lille pigens mave!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.432 visninger
23 svar
0 synes godt om
2. december 2010

fif

Hej de damer!!

Vores lille pige, er begyndt at presse og presse løs og der kommer lidt gulligt ud, men ikke så meget! Hun er godt nok kun 8dage gammel, og tænker at tarmene lige skal igang... Men er det noget vi skal være obs på eller er det meget normalt??

Hilsen Fie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Misa

ammer du??

Anmeld

2. december 2010

fif

-Miras_Mor- skriver:

ammer du??

Ja, det gør jeg nemlig... de siger jo, at de ikke får bøvl med mavsen når man ammer!!

Anmeld

2. december 2010

Misa

Jeg ammer og min lille pige har ikke andet en bøvl med maven så det passer ihvertfald ikke.. Det er SÅ hårdt og overvejer snart at suplere med MME...

Min datter har samme problem.. Men så længe hun ikke skriger pga der intet kommer og hun så ikke vil sutte hos dig tror jeg ikke du skal tænke videre over det.. Se tiden lidt an først..

Hun er jo så lille ny så ja det kan være hendes system lige skal ordentligt igang.

Anmeld

2. december 2010

fif

-Miras_Mor- skriver:

Jeg ammer og min lille pige har ikke andet en bøvl med maven så det passer ihvertfald ikke.. Det er SÅ hårdt og overvejer snart at suplere med MME...

Min datter har samme problem.. Men så længe hun ikke skriger pga der intet kommer og hun så ikke vil sutte hos dig tror jeg ikke du skal tænke videre over det.. Se tiden lidt an først..

Hun er jo så lille ny så ja det kan være hendes system lige skal ordentligt igang.

Ja, ved nu heller ikk om man skal tro helt på det!

Men ja, hun er jo ikk så gammel igen så håber det går over.. Lige nu presser hun igen og vil ikke rigtig spise..

Anmeld

2. december 2010

jannebjerre

fif skriver:

Ja, det gør jeg nemlig... de siger jo, at de ikke får bøvl med mavsen når man ammer!!

Har du måske spist et eller andet der er gået i mælken og har givet hende dårlig mave???

Anmeld

2. december 2010

fif

jannebjerre skriver:

Har du måske spist et eller andet der er gået i mælken og har givet hende dårlig mave???

Hmm... ved ikke hva det sku være så Spiser som jeg altid har gjort sys jeg...

Anmeld

2. december 2010

jannebjerre

fif skriver:

Hmm... ved ikke hva det sku være så Spiser som jeg altid har gjort sys jeg...

jamen f.eks. jordbær eller kål?? Eller stærk mad??ved ikke om det er en mulighed, men nogle børn reagere altså meget voldsomt på dette...

Anmeld

2. december 2010

sarahb

lige et sidespring:

ej tillykke med fødslen. ...
Tænk sig du fødte før mig Her er vores lille dreng 6 dage gammel...

Anmeld

2. december 2010

fif

sarahb skriver:

lige et sidespring:

ej tillykke med fødslen. ...
Tænk sig du fødte før mig Her er vores lille dreng 6 dage gammel...

Jo, tak.... havde jeg nu heller ikke regnet med!! Men dejligt, at det skete   Hvordan går det med jeres lille dreng?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.