Weee...jeg er en glad lille julegris!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

tioyv

Mutti2B skriver:

Taaak  og i lige måde

taaak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Mutti2B

CamillaValby skriver:

Sådan smukke Det har da bare været med til at gøre min dag bedre

SÅ hepper og krydser jeg fingre for at det lykkes for os denne gang så vi har en undskyldning for at slå hovederne sammen

Tak, søde! Du kan tro jeg er glad i de her dage

Hvordan står det til med dig? Har du taget en omgang IUI mere for IVF var da først om ½ år, ikke?

Og vi behøver da ikke være gravide for at slå hovederne sammen

Anmeld

4. december 2010

Mutti2B

businesstigger skriver:

Super godt at du fik aflyst og held og lykke i morgen!

Ja, det var skønt at få det ud af hovedet så jeg kunne slappe lidt af 

Og tusind tak for de . Jeg håber så meget at 3. gang er lykkens gang

Anmeld

4. december 2010

CamillaValby

Mutti2B skriver:

Tak, søde! Du kan tro jeg er glad i de her dage

Hvordan står det til med dig? Har du taget en omgang IUI mere for IVF var da først om ½ år, ikke?

Og vi behøver da ikke være gravide for at slå hovederne sammen

HIhi det kan jeg godt forstå, jeg håbede også bare så meget at den var der denne gang Så jeg forsætter med at heppe

Jeg er i gang med min 5 IUI hehe jeg gider snart ikke mere, fik 5 gang i går.

Vi har fået sendt papirene til Hvidovre så jeg HÅBER at der ikke når at gå et ½ år, da det kommer til at koste, er der vel nok nogle der springer fra.

Hihi det har du så selvfølgelig så meget ret i

Anmeld

5. december 2010

otlitrom

Ej, nu har jeg misset en update igen

Men heldigvis er det een, hvor jeg kan sætte den her ind

Weeee, FEDT, at det er i den rigtige side! Nu håber jeg bare du får en bebs i rugekassen, ven! Det ville være en god start på det nye år

og

Anmeld

5. december 2010

Mutti2B

kitty skriver:

Ej, nu har jeg misset en update igen

Men heldigvis er det een, hvor jeg kan sætte den her ind

Weeee, FEDT, at det er i den rigtige side! Nu håber jeg bare du får en bebs i rugekassen, ven! Det ville være en god start på det nye år

og

Ja, hit med en masse . Jeg har hørt at de hjælper

Hi hi, jamen du skal jo bare koncentrere dig om at være gravid, så lover jeg at jeg nok lige skal prikke dig på skulderen, når jeg smider om mig med updates

Du kan jo lige få den sidste nye med her:

Jeg blev insemineret i morges og heldigvis var den vokset fra de 15mm i torsdags til 22mm i dag, weeeee. Hun sagde at den så lidt flosset ud i kanten hvilket betød at den var på vej til at spænge. Så hun mente at tidspunket var perfekt. Nu er jeg glad for at jeg ikke blev insemineret i går, for sæd der har været frosset ned kan åbenbart kun leve i 24 timer.

Nu sidder jeg på sofaen og slapper af...........og venter

Anmeld

5. december 2010

otlitrom

Mutti2B skriver:

Ja, hit med en masse . Jeg har hørt at de hjælper

Hi hi, jamen du skal jo bare koncentrere dig om at være gravid, så lover jeg at jeg nok lige skal prikke dig på skulderen, når jeg smider om mig med updates

Du kan jo lige få den sidste nye med her:

Jeg blev insemineret i morges og heldigvis var den vokset fra de 15mm i torsdags til 22mm i dag, weeeee. Hun sagde at den så lidt flosset ud i kanten hvilket betød at den var på vej til at spænge. Så hun mente at tidspunket var perfekt. Nu er jeg glad for at jeg ikke blev insemineret i går, for sæd der har været frosset ned kan åbenbart kun leve i 24 timer.

Nu sidder jeg på sofaen og slapper af...........og venter

Så sender jeg dig lige et helt hold, for ja, de virker! Jeg havde ponponer med i tasken, da jeg fik æg lagt tilbage.. Det er ikke løgn, men en anelse skørt

Jeg håber tidspunktet er helt perfekt, så det kan gå lige som det skal. Så er der augustbaby på vej måske?? Ih, det kunne være fedt!!

Jeg hepper alt hvad jeg kan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.