Weee...jeg er en glad lille julegris!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.816 visninger
26 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Mutti2B

Jeg har været til scanning i dag og det ser ud til at december kan komme til at byde på et lille julemirakel

Ægløsningen var nemlig i den rigtige side denne gang

Jeg var ellers ikke særlig optimistisk. Jeg turde jo nærmest ikke håbe for meget, for jeg vidste bare at jeg ville blive frygtelig skuffet. Så da hun fandt folliklen i den rigtige side jublede jeg Det var "kun" 15 mm her på 11. dagen, men jeg plejer først at få ægløsning på 13. eller 14. dagen, så den skal nok gro sig stor og lækker .

Men så er det jo liiiiige at jeg er i lidt af et dilemma. For min mens kom 2 dage før tid hvilket jo aldrig sker og jeg har inviteret til fødselsdag lørdag eftermiddag for ifølge planlægningen/ægløsning ville det jo IKKE komme til at overlappe hinanden. Hmmm, jo, det er jo så liiiige det det gør nu! Hvad skal jeg gøre? Gæsterne kommer kl. 14 lørdag eftermiddag og det skulle ikke undre mig at testen er positiv lørdag middag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Bare mig..

Vil bare lige krydse for dig

Knus herfra!

Anmeld

2. december 2010

Mutti2B

~~M.Nielsen~~ skriver:

Vil bare lige krydse for dig

Knus herfra!

Tusind tak, det blir sååå spændende

Anmeld

2. december 2010

dorthemus

Hvor er det en dejlig nyhed..TILLYKKE

Med hensyn til dilemmaet...så tror jeg da du må aflyse, det her er da vigtigst, eller??!

Anmeld

2. december 2010

Mutti2B

dorthemus skriver:

Hvor er det en dejlig nyhed..TILLYKKE

Med hensyn til dilemmaet...så tror jeg da du må aflyse, det her er da vigtigst, eller??!

Jaaaa, det er helt fantastisk. Måske når jeg alligevel at blive gravid i 2010

Jeg tænker også at jeg næsten er nødt til at aflyse min fødselsdag, for JA det her er så meget mere vigtigt . Men jeg har det også bare skidt med at skulle aflyse det. Lige nu er jeg faktisk lidt skidtmads og har ondt i halsen og i går skrev jeg til gæsterne at jeg ikke var på toppen, men håbede at jeg fik det bedre til på lørdag. Tænker lidt om jeg skal se hvad testen siger lørdag morgen og middag, og så aflyse det hvis jeg får ægløsning. Selvfølgelig vil jeg lige advare gæsterne om at jeg først ved om det bliver til noget lørdag. Eller er det helt hen i vejret?

Anmeld

2. december 2010

dorthemus

Mutti2B skriver:

Jaaaa, det er helt fantastisk. Måske når jeg alligevel at blive gravid i 2010

Jeg tænker også at jeg næsten er nødt til at aflyse min fødselsdag, for JA det her er så meget mere vigtigt . Men jeg har det også bare skidt med at skulle aflyse det. Lige nu er jeg faktisk lidt skidtmads og har ondt i halsen og i går skrev jeg til gæsterne at jeg ikke var på toppen, men håbede at jeg fik det bedre til på lørdag. Tænker lidt om jeg skal se hvad testen siger lørdag morgen og middag, og så aflyse det hvis jeg får ægløsning. Selvfølgelig vil jeg lige advare gæsterne om at jeg først ved om det bliver til noget lørdag. Eller er det helt hen i vejret?

Tror det er en god idé med en "advarsel", så skal du ikke gå og have dårlig samvittighed 

for ægløsning hurtigst muligt 

Anmeld

2. december 2010

businesstigger

Hvor spændende! Håber det lykkes Det ville da være den dejligste julegave   !

Synes det lyder som en fin plan med lige at forklare dit dilema til gæsterne. Er ikke i tvivl om at de vil være yderst forstående for at du skubber aftalen med den grund!

Anmeld

2. december 2010

Mullefisen2011

Mutti2B skriver:

Jeg har været til scanning i dag og det ser ud til at december kan komme til at byde på et lille julemirakel

Ægløsningen var nemlig i den rigtige side denne gang

Jeg var ellers ikke særlig optimistisk. Jeg turde jo nærmest ikke håbe for meget, for jeg vidste bare at jeg ville blive frygtelig skuffet. Så da hun fandt folliklen i den rigtige side jublede jeg Det var "kun" 15 mm her på 11. dagen, men jeg plejer først at få ægløsning på 13. eller 14. dagen, så den skal nok gro sig stor og lækker .

Men så er det jo liiiiige at jeg er i lidt af et dilemma. For min mens kom 2 dage før tid hvilket jo aldrig sker og jeg har inviteret til fødselsdag lørdag eftermiddag for ifølge planlægningen/ægløsning ville det jo IKKE komme til at overlappe hinanden. Hmmm, jo, det er jo så liiiige det det gør nu! Hvad skal jeg gøre? Gæsterne kommer kl. 14 lørdag eftermiddag og det skulle ikke undre mig at testen er positiv lørdag middag

Weeee søde.. Hvor er det bare en god nyhed..

virkelig alt hvad jeg kan for jer..

Anmeld

2. december 2010

Mutti2B

businesstigger skriver:

Hvor spændende! Håber det lykkes Det ville da være den dejligste julegave   !

Synes det lyder som en fin plan med lige at forklare dit dilema til gæsterne. Er ikke i tvivl om at de vil være yderst forstående for at du skubber aftalen med den grund!

Jaaaa, den bedste julegave nogensinde Og det vil være så fedt at kunne give min far nyheden juleaften

Der er ingen af gæsterne der ved noget om at jeg er igang med PB, så ja, en sygmelding er vist det jeg må ty til. Og med den ømme hals jeg har nu så skulle det ikke undre mig at jeg virkelig ER syg på lørdag

Anmeld

2. december 2010

Mutti2B

Mullepigen86 skriver:

Weeee søde.. Hvor er det bare en god nyhed..

virkelig alt hvad jeg kan for jer..

Tusind tak, søde men der er nu kun mig  Ingen mand her.

Jeg sidder også og leger kluddermutter for jer  Så spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.