Selvtillid og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Moar2011

DK skriver:

Prøv at spørg din kæreste hvad han synes. Og så LYT og STOL på at det han siger er rigtigt! Jeg er sikker på at han ikke går og tænker grimme ting, for hvorfor skulle han så have ønsket at i skulle have en baby sammen! Jeg tror altså at langt langt de fleste mænd er stolte over, og glade for, deres gravide kærester! Det er nok mere os kvinder der har en tendens til at negligere hvad de siger og ikke stole på det overhovedet! Og så kan jeg godt forstå at de ikke gider blive ved med at bekræfte os, når vi igen og igen siger "ja ja den er god med dig!"

Så prøv at fortæl ham det. Og så hør, rigtig hør, hvad han siger!

Heh, det må jeg lige gør - men ved næsten hvad han ville sige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

anjamichell@gmail.com

DK skriver:

Lige over!

Taark

Anmeld

2. december 2010

DK

Anjamichell skriver:

Nu skal det ikk lyde som om at min mand er sådan for det er han bestemt ikk!! Han er sød og fantastisk og elsker mig præcis som jeg er... si'r: -Hvor ser du godt ud skatter... og sådan noget..

Jeg skal bare turde tro på det...

Præcis!!! Du skal bare stole på ham. Og jeg er sikker på at hvis du virkelig slår "jeg tænker objektivt på det her"-antennerne ud, så ved du også godt at han mener det han siger!

Han er jo ikke en falsk løgner, vel?

Anmeld

2. december 2010

Moar2011

Anjamichell skriver:

Nu skal det ikk lyde som om at min mand er sådan for det er han bestemt ikk!! Han er sød og fantastisk og elsker mig præcis som jeg er... si'r: -Hvor ser du godt ud skatter... og sådan noget..

Jeg skal bare turde tro på det...

Tror bare det handler om, at man skal tro på det de sir til os . tænk på til jule frokosten, alle de damer der ville misunde dig, fordi du er gravid og har fundet manden i livet . - og din mand ville sidde og tænke, "hah mænd , hun er MIN , og farmand her har sat hans spor"  - tror simpelthen bare vi skal være positive , selvom det er svææært ,

Anmeld

2. december 2010

DK

Babyklar skriver:

Tror bare det handler om, at man skal tro på det de sir til os . tænk på til jule frokosten, alle de damer der ville misunde dig, fordi du er gravid og har fundet manden i livet . - og din mand ville sidde og tænke, "hah mænd , hun er MIN , og farmand her har sat hans spor"  - tror simpelthen bare vi skal være positive , selvom det er svææært ,

Liiiige præcis!!!

Anmeld

2. december 2010

anjamichell@gmail.com

Aj hvor er I gode tøser!! Jeg håber I har ret... at han tænker sådan

Anmeld

2. december 2010

Camumilla

Har det fuldstændig på samme måde... Nu har jeg altid haft lidt ekstra på sidebenene, men det bliver sgu værre nu... Uhhhh... Vi må sgu bare stole på hvad de mænd siger !!

Anmeld

3. december 2010

Chewy

Anjamichell skriver:

Det er også bare at... nu er det julefrokost tid og alle de smarte lækre duller vi skal til julefrokost med og så kan han slæbe mig som sidder der og er røvgenert fordi jeg ikk kan drikke og sååååå flov over mit udseende!!

Tud tud...

Aj hvor er jeg ynkelig

Og alt imens du sidder og føler dig "lille" ved siden af dullerne, sidder de og tænker "hvor må det være skønt at være gravid" eller "hvor er hun flot gravid". Jeg kan ihvertfald ikke huske, at jeg nogensinde har tænkt noget negativt om en gravid - jeg har altid syntes de er smukke, og jeg synes der er noget uskyldigt og super dejligt over en gravid, og kan duller sgu ikke hamle om med....

Så vær du stolt af din graviditet og glem din blufærdighed et øjeblik. Du er ved at skabe et liv for søren

Hilsner fra Nina med udgroninger og bleg hud - men det er alt sammen for min lille søn i min maven

Anmeld

3. december 2010

betiinsen

kan virkeligt godt følge jer, savner at få farvet hår, gå i sol og have en flad mave, mere energi osv. Man føler sig bare ikke så sexet, vi skulle være udklædt til julefrokost, men måtte klæde mig ud som engel og følte mig bestemt ikke sexet i mit tøj.. hehe.. men de andre søde piger var helt betaget af min mave og blev helt skruk selv, hvilket faktisk gjorde mig glad Det fik mig til at føle mig smuk, bare på en anden måde end normalt.

Men ingen tvivl om at det bliver dejligt at komme i fitness bagefter og gøre mere ud af sig selv. For min kæreste har jeg det gerne sådan at jeg tillader mig at være lidt sjusket hjemme nogle dage hvor jeg ikke har overskud, men når vi skal til noget, eller jeg har det ekstra godt en dag gør jeg også noget ekstra ud af mig selv, som at glatte hår, tage lidt pænere tøj på osv. men savner at kunne være i mit gamle tøj

har heldigvis verdens dejligste kæreste der elsker min mave, og er stolt af han har lavet den bule.. hmm men har det også sådan at han self. er ekstra glad for mine bryster lige nu, da de er vokset fra en d skål til e.. men tænker så, puhaa de kommer jo ikke til at se så pæne ud bagefter.. men den tid den sorg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.