kan virkeligt godt følge jer, savner at få farvet hår, gå i sol og have en flad mave, mere energi osv. Man føler sig bare ikke så sexet, vi skulle være udklædt til julefrokost, men måtte klæde mig ud som engel og følte mig bestemt ikke sexet i mit tøj.. hehe.. men de andre søde piger var helt betaget af min mave og blev helt skruk selv, hvilket faktisk gjorde mig glad
Det fik mig til at føle mig smuk, bare på en anden måde end normalt.
Men ingen tvivl om at det bliver dejligt at komme i fitness bagefter og gøre mere ud af sig selv. For min kæreste har jeg det gerne sådan at jeg tillader mig at være lidt sjusket hjemme nogle dage hvor jeg ikke har overskud, men når vi skal til noget, eller jeg har det ekstra godt en dag gør jeg også noget ekstra ud af mig selv, som at glatte hår, tage lidt pænere tøj på osv. men savner at kunne være i mit gamle tøj
har heldigvis verdens dejligste kæreste der elsker min mave, og er stolt af han har lavet den bule
.. hmm men har det også sådan at han self. er ekstra glad for mine bryster lige nu, da de er vokset fra en d skål til e.. men tænker så, puhaa de kommer jo ikke til at se så pæne ud bagefter.. men den tid den sorg
Anmeld