DK skriver:
Jep! Det er en af graviditens glæder for mange af os!
Altså jeg kan have gode dage, hvor jeg tænker, ejj... jeg ser sgu godt ud af en gravid at være! Men jeg har klart også de dage hvor jeg, til trods for at jeg er ny badet, ny smukseret, har rent tøj på uden pletter på maven
, bare føler mig sååå kedelig og tyk og lyserød-blondine-gris-agtig og træls!
Det gode er at jeg har født før, så jeg ved at det går væk igen! Man kommer lige så langtsomt tilbage til ens gamle jeg, som det tog at blive sit højgravide jeg, nemlig 9 mdr!
Jeg er ikke så nervøs for om Mikkel lige pt ikke synes jeg ser super duper smart og sexet ud. For det ved jeg jo godt jeg ikke gør. Tilgengæld ser jeg rigtig meget gravid ud med hans barn, og det ved jeg at han også synes er super super dejligt! Jeg tror ikke han har behov for at jeg ser super lækker ud heller. ALtså jeg tror han er rigtig glad for at jeg ser lidt træt og gravid ud af og til, fordi det er ligesom en "del af pakken" når man har en gravid kæreste, synes han. Så opfylder jeg ligesom de "forventninger og glansbilleder" han havde til hvordan det skulle blive når jeg var gravid, nemlig tyk, besværet og lidt træt! Altså for ham er det sådan at jeg er "rigtig" gravid, og så kan han hjælpe og støtte og gøre det han mener er hans rolle i det her! Jeg tror faktisk at han var blevet lidt skuffet hvis jeg næsten ingen mave havde fået, og hvis jeg havde kunne klare alt det jeg plejer. Så havde jeg nok ikke i hans øjne været "rigtig" gravid, med de forestillinger han har til hvordan man er det
Så derfor: Ro på!! Det skal nok! Snart er baby ude igen og du får din krop tilbage
Årh hvor blev jeg glad over at læse dit indlæg!!! 
Glæder mig meget til at få mig selv og min egen krop tilbage.. tro mig, elsker at være gravid, mærke vores lille ønskebarn og glæde sig..
Men glæder mig nu til jeg ikke skal passe på når jeg laver noget.. Kan være super aktiv med lige hvad jeg har lyst til, når jeg har lyst.. Og ikke føle de ting jeg gør ved mig selv nu..
Men heldigvis synes min kæreste jeg ser super dejlig ud, på trods af alle de ting jeg føler..
Tror ligesom din også han ville være gået glip af noget hvis det ikke havde været sådan.. Han elsker også at være "manden" og siger jeg ikke må bære, skubbe garage døren i, mal osv.. så det hygger han sig med at kunne gøre noget for mig og den lille.. selvom jeg nogen gange må fortælle ham at man altså sagtens kan mange ting selv ;-)