Selvtillid og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Moar2011

Anjamichell skriver:

Ja min mand skal også til julefrokost med firmaet den 11 december

Og jeg har det slet ikke godt med det heh . og min kommer så ikke hjem og sover. :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

DK

Min mand tager til julefrokost imorgen , med alle gutterne på hans egen alder (24) . - så den får jo ikk for lidt. - og alle dullerne vælter frem i byen i de jule dage her. så du er ikk alene.

Min kæreste siger at han synes at alle de andre damer ser så kedelige ud, fordi de ikke også er gravide! Han har opdaget at han nu kun vender sig om efter andre gravide, for lige at tjekke om de mon er længere henne end "os" og om hendes mave er ligeså fin som min!

Jeg tror bare i skal give jeres kærester lidt mere kredit! Og stole på at de elsker jer og forguder jer!!

Også når benene er hævet op til elefantfødder, man har bumser på ryggen, prutter ufrivilligt, ikke kan rejse sig uden hjælp fra sofaen og har taget 15 kg. på!

Anmeld

2. december 2010

Moar2011

DK skriver:

Min kæreste siger at han synes at alle de andre damer ser så kedelige ud, fordi de ikke også er gravide! Han har opdaget at han nu kun vender sig om efter andre gravide, for lige at tjekke om de mon er længere henne end "os" og om hendes mave er ligeså fin som min!

Jeg tror bare i skal give jeres kærester lidt mere kredit! Og stole på at de elsker jer og forguder jer!!

Også når benene er hævet op til elefantfødder, man har bumser på ryggen, prutter ufrivilligt, ikke kan rejse sig uden hjælp fra sofaen og har taget 15 kg. på!

Du får det hele til at lyde så rosen rødt . og guuud hvor er din kæreste sød, han ved lige hvad han skal sige heh .. suk

Anmeld

2. december 2010

anjamichell@gmail.com

DK skriver:

Jeg er sikker på at han vil sidde og være MEGA stolt over at have sin gravide kæreste med! Altså som gravid så kan manden ligesom bryste sig af at "det er mig der har lavet buler her! Min mandom duer"

Og jeg har ALDRIG tænkt om en anden gravid: ha ha hvor er du bare gravid og kedelig! Jeg har altid tænkt: næææææ du er gravid! Hvor er du heldig, og så skal man hen og snakke og høre hvordan og hvorledes!!!

ja men du er da også noget af det smukkeste!!

Anmeld

2. december 2010

Den lykkelige

DK skriver:

Jep! Det er en af graviditens glæder for mange af os!

Altså jeg kan have gode dage, hvor jeg tænker, ejj... jeg ser sgu godt ud af en gravid at være! Men jeg har klart også de dage hvor jeg, til trods for at jeg er ny badet, ny smukseret, har rent tøj på uden pletter på maven, bare føler mig sååå kedelig og tyk og lyserød-blondine-gris-agtig og træls!

Det gode er at jeg har født før, så jeg ved at det går væk igen! Man kommer lige så langtsomt tilbage til ens gamle jeg, som det tog at blive sit højgravide jeg, nemlig 9 mdr!

Jeg er ikke så nervøs for om Mikkel lige pt ikke synes jeg ser super duper smart og sexet ud. For det ved jeg jo godt jeg ikke gør. Tilgengæld ser jeg rigtig meget gravid ud med hans barn, og det ved jeg at han også synes er super super dejligt! Jeg tror ikke han har behov for at jeg ser super lækker ud heller. ALtså jeg tror han er rigtig glad for at jeg ser lidt træt og gravid ud af og til, fordi det er ligesom en "del af pakken" når man har en gravid kæreste, synes han. Så opfylder jeg ligesom de "forventninger og glansbilleder"  han havde til hvordan det skulle blive når jeg var gravid, nemlig tyk, besværet og lidt træt! Altså for ham er det sådan at jeg er "rigtig" gravid, og så kan han hjælpe og støtte og gøre det han  mener er hans rolle i det her! Jeg tror faktisk at han var blevet lidt skuffet hvis jeg næsten ingen mave havde fået, og hvis jeg havde kunne klare alt det jeg plejer. Så havde jeg nok ikke i hans øjne været "rigtig" gravid, med de forestillinger han har til hvordan man er det

Så derfor: Ro på!! Det skal nok! Snart er baby ude igen og du får din krop tilbage

Årh hvor blev jeg glad over at læse dit indlæg!!!

Glæder mig meget til at få mig selv og min egen krop tilbage.. tro mig, elsker at være gravid, mærke vores lille ønskebarn og glæde sig..
Men glæder mig nu til jeg ikke skal passe på når jeg laver noget.. Kan være super aktiv med lige hvad jeg har lyst til, når jeg har lyst.. Og ikke føle de ting jeg gør ved mig selv nu..

Men heldigvis synes min kæreste jeg ser super dejlig ud, på trods af alle de ting jeg føler..
Tror ligesom din også han ville være gået glip af noget hvis det ikke havde været sådan.. Han elsker også at være "manden" og siger jeg ikke må bære, skubbe garage døren i, mal osv.. så det hygger han sig med at kunne gøre noget for mig og den lille.. selvom jeg nogen gange må fortælle ham at man altså sagtens kan mange ting selv ;-)

Anmeld

2. december 2010

anjamichell@gmail.com

Jamen jeg er heller ikk bange for hvad de andre tænker om mig... det er deres problem.. mere hvad min mand tænker om mig i forhold til andre piger!! Jeg kan bare godt blive ked af at tænke på at han måske tænker... nøøøj hvor er de andre piger lækre og sikke en lækker flad mave de har!!

Arggg altså!

Anmeld

2. december 2010

DK

Babyklar skriver:

Du får det hele til at lyde så rosen rødt . og guuud hvor er din kæreste sød, han ved lige hvad han skal sige heh .. suk

Prøv at spørg din kæreste hvad han synes. Og så LYT og STOL på at det han siger er rigtigt! Jeg er sikker på at han ikke går og tænker grimme ting, for hvorfor skulle han så have ønsket at i skulle have en baby sammen! Jeg tror altså at langt langt de fleste mænd er stolte over, og glade for, deres gravide kærester! Det er nok mere os kvinder der har en tendens til at negligere hvad de siger og ikke stole på det overhovedet! Og så kan jeg godt forstå at de ikke gider blive ved med at bekræfte os, når vi igen og igen siger "ja ja den er god med dig!"

Så prøv at fortæl ham det. Og så hør, rigtig hør, hvad han siger!

Anmeld

2. december 2010

DK

Anjamichell skriver:

ja men du er da også noget af det smukkeste!!

Lige over!

Anmeld

2. december 2010

anjamichell@gmail.com

Nu skal det ikk lyde som om at min mand er sådan for det er han bestemt ikk!! Han er sød og fantastisk og elsker mig præcis som jeg er... si'r: -Hvor ser du godt ud skatter... og sådan noget..

Jeg skal bare turde tro på det...

Anmeld

2. december 2010

DK

Anjamichell skriver:

Jamen jeg er heller ikk bange for hvad de andre tænker om mig... det er deres problem.. mere hvad min mand tænker om mig i forhold til andre piger!! Jeg kan bare godt blive ked af at tænke på at han måske tænker... nøøøj hvor er de andre piger lækre og sikke en lækker flad mave de har!!

Arggg altså!

Ejjj.... Altså var i ikke enige om at du skulle blive gravid? Altså var det ikke noget han også ønskede? For så kan han jo umuligt, hvis han bare er det mindste rationel, sidde og ønske du havde en flad mave!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.