måske jeg bare skulle have udspecificeret i den anden tråd 
vi var i legestue mindst én gang om ugen .. der er andre børn og masser af indtryk
... vi gik til babysalmesang én gang om ugen.. igen indtryk og andre børn... så gik vi tur ( jeg ved godt at -10 grader og mørke er tillokkende med hund og klapvogn, men måske er det alligevel et forsøg værd).. vi tumler med hende, vender hende på hovedet, giver snurreture, kaster hende op i luften (sidstnævnte er far altså bare bedre til
) .. lad hende endelig tumle med hunden.. og pak hende også gerne rigtig godt ind og lad hende tumle i sneen .. en tur på en legeplads med en god gynge er måske også en idé ... måske hvis der ikke er et legestue tilbud i jeres by så se om ikke din mødregruppe (hvis du har en) kunne tænke sig at mødes lidt oftere så ungerne kan lege sammen ... og så er en svømmehal også et rigtig godt sted at blive kørt træt 
håber du kunne bruge et forslag eller 2
serinasmor
Ih, tak for alle forslagene. Jeg svarede egentlig lidt på det i den anden tråd, selvom jeg ikke havde læst dit svar her endnu. Vi må helt sikkert bare ud og finde nogle flere børn og aktiviteter tror jeg. Som sagt er der et legestueagtigt arrangement et par gange om ugen, og det kan vi godt prioritere højere end vi gør. Der er ingen mødregruppe som sådan, men tror også det er meningen man skal bruge spædbarnstræffene som en social ventil/erfaringsudveksling for forældrene (sådan fungerer det så ikke helt, for hvem vil sidde i et hjørne af det lokale bibliotek og dele sit inderste, men der er i hvert fald andre børn). Vi har en rigtig lækker sportshal, hvor der foregår en del aktiviteter for lidt større børn, men jeg tror jeg skal prøve at undersøge om der er noget af det lidt mere fri-leg agtige, hvor vi kan kigge ind med Johanna. Hun trænger nok til en indendørs tumleplads. Ellers skal jeg måske give det med legepladsen en chance, men som sagt er jeg bange for at det bliver FOR koldt. Vi går ture med klapvognen, men helt klart heller ikke så meget som man kunne gøre, så det er nok bare mor her, der må ud af røret.
Tak i øvrigt for alle inputtene. Det er nyttigt at få lov til at tænke lidt højt.
Anmeld