Om morgenen går der ca halvanden-to timer med at komme op, spise morgenmad, få børn i tøj, og komme ud af døren. Så følger baby og jeg storebror i børnehave, og på vejen hjem falder han i søvn og sover tre timer...
Når han kommer op, bruger vi en halv times tid på at spise frokost. Han spiser langsomt og gylper meget, så han skal sidde længe i stolen, for at al maden ikke ender i klatter rundt om i huset og på tøjet
Så bagefter leger vi på gulvet - han kravler rundt og bider i ledninger, trykker på alle knapper på fars nye Blu-Ray afspiller, smadrer PH standerlampen, hænger i persiennerne, splitter højtalerne fra hinanden, gokker hovedet op i hængende reoler, kravler ud på toilettet for at lege med toiletbørste, skraldespand mv., og jeg løber efter og siger Nej! og løfter ham tilbage på legetæppet og giver ham noget legetøj... Når der er gået en times tid med det, så går vi op og handler, og på vejen hjem falder han i søvn og sover 1½-2 timer. Når han kommer op er storebror kommet hjem fra børnehaven, og tiden går med at lave aftensmad, bespise baby mv. Efter maden er der fri leg, mens vi rydder op, og så skal han i seng... Så faktisk synes jeg ikke vi når så meget, da han sover det meste af tiden mens jeg er alene med ham.
Igår startede han i vuggestue, så nu går der lidt vågentid med at besøge dem...
Jeg tager ham aldrig med i f.eks. svømmehallen, for jeg kan slet ikke se hvornår jeg skulle gøre det. Han sover så meget i løbet af dagen. Og så bliver han så træt af bare at tage et almindeligt bad herhjemme, så tør slet ikke tage ham med i en svømmehal...
Anmeld