får det dårligt at vitaminer og jerntilskud????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

marloutti

michelledam skriver:

hej tøser.

er der andre der har oplevet at de fik kvalme og opkast af vitaminer og jerntilskud??

når jeg tager det går der en halv times tid og så får jeg den sygeste kvalme og skal ud og kaste op.. har prøvet og tage dem inden jeg går i seng om aftenen men vågner bare om natten og skal kaste op. har prøvet at tage dem sammen og uden et måltid. kan det virkelig passe at man kan blive dårlig at vitaminpiller?

Jeg fandt ud af, at hvis jeg ikke spiste nok sammen med vitaminpillen, fik jeg kvalme og kastede op. Så et ordentligt solidt morgenmåltid sammen med vitaminerne. Og jern skal helst tages mellem to måltider og helst med juice, det fremmer optagelsen af jernet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Kløver

michelledam skriver:

hej tøser.

er der andre der har oplevet at de fik kvalme og opkast af vitaminer og jerntilskud??

når jeg tager det går der en halv times tid og så får jeg den sygeste kvalme og skal ud og kaste op.. har prøvet og tage dem inden jeg går i seng om aftenen men vågner bare om natten og skal kaste op. har prøvet at tage dem sammen og uden et måltid. kan det virkelig passe at man kan blive dårlig at vitaminpiller?

Nu ved jeg ikke vhor langt du er henne, men jeg blev i starten meget dårlig af pillerne, og jerntilskuddet kan jeg slet ikke have, spåecielt ikke når de skal tages på tom mave. Efter jeg har fået dte bedre tager jeg nu noget som hedder BIO-Gravid, og kan fås i matas og ved jordemoder.dk, det er 3 tabletter, 2 gange om dagen, og så er alt dækket ind, og de må spises sammen med mad, der er både alle vitaminer, fiskeolie og kalk i man skal bruge

Anmeld

2. december 2010

GUSO

Hej.. Jeg fik også rigtig voldsom kvalme af gravitamin Som om man ikke havde haft nok kvalme i forvejen!! Nå men snakkede med dem på apoteket og fik så vitamin piller og folinsyre hver for sig og væk var kvalmen.. Der er bare nogen der ikke kan tåle de der gravitamin.. Så jeg vil foreslå dig at prøve det.. Og så tage jernpillen for sig selv af hensyn til optagelsen i kroppen.. Håber du finder den rigtige udvej for dig.. Camilla

Anmeld

2. december 2010

Mother-love

tusinde tak for de forskellige svar... det er altså bare alle tiders side baby.dk man får virkelig svar på mange ting.. og man føler sig ikke flov eller noget over at spørger herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.