får det dårligt at vitaminer og jerntilskud????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.489 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Mother-love

hej tøser.

er der andre der har oplevet at de fik kvalme og opkast af vitaminer og jerntilskud??

når jeg tager det går der en halv times tid og så får jeg den sygeste kvalme og skal ud og kaste op.. har prøvet og tage dem inden jeg går i seng om aftenen men vågner bare om natten og skal kaste op. har prøvet at tage dem sammen og uden et måltid. kan det virkelig passe at man kan blive dårlig at vitaminpiller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Moaaar <3

michelledam skriver:

hej tøser.

er der andre der har oplevet at de fik kvalme og opkast af vitaminer og jerntilskud??

når jeg tager det går der en halv times tid og så får jeg den sygeste kvalme og skal ud og kaste op.. har prøvet og tage dem inden jeg går i seng om aftenen men vågner bare om natten og skal kaste op. har prøvet at tage dem sammen og uden et måltid. kan det virkelig passe at man kan blive dårlig at vitaminpiller?

Prøv at put dem på skeen i noget yuoghurt også prøv at tænk på noget andet eller smid det ned i skålen (ikke så dyb en skål) med youghurt og spis det hele med det samme.

sådan havde jeg det også i starten...hvor langt er du

Anmeld

2. december 2010

Mother-love

Prutten 30+ skriver:

Prøv at put dem på skeen i noget yuoghurt også prøv at tænk på noget andet eller smid det ned i skålen (ikke så dyb en skål) med youghurt og spis det hele med det samme.

sådan havde jeg det også i starten...hvor langt er du

hvordan skulle det hjælpe? jeg er 13+0 i dag.

Anmeld

2. december 2010

millesofie

michelledam skriver:

hej tøser.

spis massere af frugt og grønt i steden for det gjorde jeg

du kan google dig frem til hvilke du behøver dagligt og ugenligt

held og lykke

Anmeld

2. december 2010

Moaaar <3

michelledam skriver:

hvordan skulle det hjælpe? jeg er 13+0 i dag.

istedet for at synke dem mens du drikker

Anmeld

2. december 2010

Benjamins'mor

michelledam skriver:

hej tøser.

Jeg kastede ikke op af jerntilskud, men jeg fik rigtigt dårlig mave (hårdmave). Og der bad min læge mig om at stoppe med at tage dem.

Så jeg synes måske du skulle prøve at ringe og snakke med din læge om det.

Anmeld

2. december 2010

blomst84

michelledam skriver:

hej tøser.

Tager du begge piller samtidig? Jernpiller må ikke tages sammen med andre piller og ikke sammen med et måltid og helst om aftenen men det er pga optagelsesevnen i kroppen jeg tager min gravitamin om morgenen og jern om aftenen inden jeg skal i seng

Anmeld

2. december 2010

Moar2011

michelledam skriver:

hej tøser.

Jeg havde det samme problem. og er derfor stadig ikke go til at tag vitamin piller og jern . men får det skidt.

men min læge sir at det kan ikke lade sig gør :s

Anmeld

2. december 2010

Moar2011

Fisenberg skriver:

spis massere af frugt og grønt i steden for det gjorde jeg

du kan google dig frem til hvilke du behøver dagligt og ugenligt

held og lykke

har du nogen link til de sidder ? så man kan slippe for alle de piller heh .

Anmeld

2. december 2010

Mother-love

blomst84 skriver:

Tager du begge piller samtidig? Jernpiller må ikke tages sammen med andre piller og ikke sammen med et måltid og helst om aftenen men det er pga optagelsesevnen i kroppen jeg tager min gravitamin om morgenen og jern om aftenen inden jeg skal i seng

åhh ja det kan jo være jeg skal prøve det istedet for.. har nemlig taget det samtidig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.