[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Heidi-Godsk skriver:[/småt][/f]
Hej piger.
Situationen er dne at der i vores institution er en pædagog som gik på barsel her i April. Hun skulle have en lille dreng.
Det er således at deres lille dreng ikke levede mere end 9 uger. I dag da jeg kom og hentede mine piger gik hun og hængte sedler op om det på stuerne. Jeg blev rigtig ked af det på deres vegne da jeg læste sedlen, men jeg anede simpelthen ikke hvad jeg skulle sige til hende. Hun så mig ikke skal det lige nævnes så det var ikke sådan en pinlig situation.
det jeg vil spørge jer om er , hvad man siger til en forældre der har mistet deres barn. Jeg er nemlig sikker på at tavshed ikke er en god ting..
:'(
Men puhha hvor det dog rørte mig..
Kh Heidi[/citat]
jeg har prøvet at være den forældre...og det værste er faktisk når folk intet siger...gå hen til hende, og sig du slet ikke aner hvad du skal sige til hende, og så vil jeg næsten garantere dig at samtalen er lagt, hun virker åben omkring det...så snup tråden mens du kan...
tavshed er hendes værste fjende nu!
så mand dig op...og fortæl hende hvad du tænker...du vil aldrig fortryde det...
'jeg havde en kammerat som kom 3 måneder efter min datter døede...han startede samtalen med, jeg aner ikke hvad jeg skal sige til dig...og så sagde jeg til ham at det vigtigste faktisk var at han bare kom...og så sad vi faktisk i to timer uden rigtigt at sige noget...bare snakkede vind og vejr, men pointen var at han med hans kommen fortalte mig at han anyway var min ven.
så bare gå til hende, hun er ikke anderledes end før, hun har bare haft en grim oplevelse, og det er nu hun har brug for at folk melder ud hvad de tænker om hende![/citat]
Hejsa!!
Jeg vil også sige noget til hende, det var slet ikke min plan og tie.. Jeg er bare i tvilv om hvad jeg skulle sige..
Men jeg tror at jeg gør som i foreslår, bare siger at jeg er tom for ord, men at det gør mig inderligt ondt.
Det må være det mest forfærdelige man kan komme ud for..
Kh Heidi
Anmeld