Hej alle i dejlige damer..
Skal lige have lidt luft angående nogle ting som irriterer mig...
Arbejder på en café, som jeg hidtil har været meget glad for... Har været der i snart tre år.. Men det har været tre meget forskellige år...
De første 1.5 år elskede jeg virkelig at møde på arbejde og glædede mig hverdag..
Har bare de sidste godt et år være SÅ træt af mit arbejde .. Overvejer meget skifte men da vi var igang med pb var det lidt upassende .. og nu er vi så så heldige vi venter os til næste sommer og dette ved chefen .. GLÆDER mig til gå på barsel selvom det aldrig har været mig at gå hjemme...
Har i flere perioder haft det rigtigt dårligt med mit arbejde .. Har det dårligt over ringe melde mig syg når jeg gøre det for jeg ved chefen bliver skide sur og ikke tror på en.. (det skal lige siges jeg ikke engang har haft 10 sygedage på de i alt snart 3 år..)
Mine ferier holder jeg når det passer min chef da det hidtil har været mig meget ligegyldig hvornår jeg sku holde det.. Hun holder Selv ferie : påske , midt sommer hvor vi har mest travlt , efterårsferie og gerne lidt indimellem... Har så forlangt få mellem jul og nytår de sidste to år .. Hvilket ikke passer hende ..!
Er ansat på månedslæn fast så jeg ska aspadsere overarbejdet (det får jeg bare aldrig lov til)
Hun har selv MINDST en dag i ugen... Hun ejer et andet sted hvor hun er meget i sommerperioden..
Men så den anden dag havde jeg prøvet få byttet min vagt en lørdag her i december så jeg havde mulighed for få købt det sidste til jul og det er den eneste dag jeg kan... Det var ingen som kunne men så får hun et opkald om hun har noget i det andet sted også siger hun : Ja den dag kan jeg ikke komme jeg skal have noget ud af huset så det må i jo finde ud af hvad i gøre ved det problem .. SÅ BLIVER MAN SGU SUR::!
Ikke nok med det så har vi en praktipant på arbejdet som hun godt ved hun ikke vil ansætte og hun sagde fra dag et af hun ikke kunne li .. Men alligevel er hun blevet ved udskyde hende 3gange 4 uger ... har virkelig prøvet være sød , Spørger til hendes liv , interesserer mig for det hun siger osv... Men KAN bare ikke mere .. for hun er altis så skide sur og vrisser af mig og mine kollegaer og jager med os.. hvilket jeg ikke lige mener er retfærdigt... Men har set gennemfingerende med det...
Hvergang hun har skulle lave noget mener min chef jeg skal stå ved siden af og glo på hun gøre det rigtigt .. Jojo kna jeg godt følge den første tid men hun har snart været der tre mdr så gider da ikke stå glo hende i nakken .. Så når hun laver fejl er det MIN skyld ... Selvom jeg står ved kassen er det min skyld ... Selvom chefen bare sidder ved computeren som hun altid gøre på facebook...
Igår var chefen der så ikke så min dejlige kollega og mig som op diskuterer med praktikanten, hører hun siger til min kollega "jeg har forstået det fatter du det dog ikke snart" Sådan gider jeg sq ikke man snakker til hinanden og min kollega have snakket PÆNT til hende.. Fortæller chefen det og hun siger det er mig og min kollega det er galt med som ALTID !!!
Idag vælger praktikanten så stoppe (hvilket jeg godt vidste da min chef har meldt ud hun ikke udsætter hende mere også gider hun ikke spilde sin tid ved os) Men hov det er mig og min kollegaes skyld så vi bliver overfuset helt vildt af chefen... Jeg over mobil og min kollega face to face...
Er ikke på arbejde idag pga sneen .. Er hunderæd for kører i det da jeg kørte galt for to år siden.. og ikke gider bruge 3 timer hver vej frem og tilbage . ska siges jeg har 52 km på arbejde... Men ´min chef tror ikke på mig at her er sne for det er der ikke der hvor hun er.. Og nu er hun så muggen over det ogs..
MAGTER snart ikke være der mere... går mig så meget på og kan ikke holde det ud psykisk skal være på vagt hele tiden og gider ikke afsted... Har også en tolv timers vagt en gang i ugen .. Samt ska siges vi kun sidder ned et kvarter mens vi er på arbejde .. Så har SÅ ondt når jeg har fri...
Sku bare lige ud med min frustation .. Føler mig ikk fair behandlet... !