Lille Jonas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Vinker

Han er bare Så dejlig Sarah - En rigtig smuk lille dreng. Hvor må det bare være dejligt at have sådan en lille baby igen, suk.

Kys og kram ham lige lidt fra mig ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Han ser godt nok lækker ud.. Tillykke med ham Sarah..

Anmeld

3. december 2010

ooo

Han er virkelig en lækkermås, den lille Jonas.

Og mon ikke at Isaacs mareridt er relaterede til lillebrors ankomst, det er tit at man har mareridt når der sker forandringer i ens hverdag, og det er det jo med en lillebror. Isaac skal nok bare lige have lidt tid til at vænne sig til at der er to børnm så forsvinder mareridtene nok igen.

Anmeld

3. december 2010

Vingummien

sarahb skriver:

Her hjemme går det bare super, Jonas trives rigtig godt og har allerede taget 200 gram på.
Vi nyder han alle 3 i fulde drag. Han er helt vidunderlig.
Isaac har taget så flot imod ham, dog sover han ikke så godt om natten og er lidt plaget af mareridt, så det kan måske være hans reaktion på at der er kommet en lillebror.

Men i skal da lige se vidundret

tillykke med ham, og hvor er han fin

Anmeld

3. december 2010

N&J

Hvor er det nogle gode billeder.. 

Anmeld

4. december 2010

sarahb

Metchen skriver:

Han er virkelig en lækkermås, den lille Jonas.

Og mon ikke at Isaacs mareridt er relaterede til lillebrors ankomst, det er tit at man har mareridt når der sker forandringer i ens hverdag, og det er det jo med en lillebror. Isaac skal nok bare lige have lidt tid til at vænne sig til at der er to børnm så forsvinder mareridtene nok igen.

Jo det tror jeg nemlig også... det er så synd for ham.. Men han skal bare lige have sin tid til at vænne sig til det tror jeg

Anmeld

4. december 2010

otlitrom

Han er dælme en lækker lille fyr. Nøøøøj hvor er han fin altså!! Ham er jeg lidt træt af Tjuhl er løbet med, hvis nu jeg får en pige Men så må jeg lave arrangerede forhold med Metchen i stedet, hvis det kommer til at passe

I er en SMUK familie, Sarah!

Anmeld

4. december 2010

mama09

sarahb skriver:

Her hjemme går det bare super, Jonas trives rigtig godt og har allerede taget 200 gram på.
Isaac har taget så flot imod ham, dog sover han ikke så godt om natten og er lidt plaget af mareridt, så det kan måske være hans reaktion på at der er kommet en lillebror.

Åhh hvor er han super lækker Dejligt at hører alt går godt... Håber storbror snart kommer til at sove godt igen

Anmeld

4. december 2010

AA10

sarahb skriver:

kan kun sige Mash'Allah.. stort tillykke

Anmeld

4. december 2010

sarahb

AA10 skriver:

kan kun sige Mash'Allah.. stort tillykke

tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.