Lille Jonas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Ranarupta

sarahb skriver:

ja det er så synd for ham.... Håber bare snart det går over så han kan sove så dejligt som han plejede..

Ja han er sååå dejlig, kan ikke se ligheden. men det tror jeg aldrig man selv kan. Det er SÅ svært synes jeg.
Men i kan lige se de 2

Årh, nu synes jeg, at det er endnu mere tydeligt. Dejlige billeder!

Men ja, det kan være rigtigt svært at se. Alle siger, at Albert ligner Nicolai på en prik og jeg kan SLET ikke se det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

msax

Total lækkermås... jeg er helt pjattet med mulat  børn - der simpelthen så smukke. Sådan en må mine dejlige børn komme hjem og vise frem som kæresten...

SMIL fra Mette

Anmeld

2. december 2010

oo

nååååååååååååååååårh!!!!! ih hvor blir mine børnebørn LÆKRE

han er skismer dejlig, sarah! jeg synes han ligner Isaac helt vildt på næsen og munden, men når jeg ser på billedet af dig og Omer sammen, kan jeg ikk se hvem af jer de to drenge ligner mest...de er vist bare et par rigtig gode blandingsprodukter

Anmeld

2. december 2010

anna-jonas

Mumse-numse........Lamse-bamse..............sikke en lækker lille trold. Han ser bare såååå mild ud, er han det??

Knus Mette

Anmeld

2. december 2010

Milka

først skal jonas vises, siden skal han spises

MUMS hvor er han søøøøøøøøøøøøøød

Anmeld

3. december 2010

sarahb

anna-jonas skriver:

Mumse-numse........Lamse-bamse..............sikke en lækker lille trold. Han ser bare såååå mild ud, er han det??

Knus Mette

han er så mild og så nem. Vågner 1 gang om natten til mad og ellers er han bare så dejlig. Græder ikke og er bare så nysgerrig, fik så meget ros at SP fordi han kigger rigtig godt og følger rigtig godt med..
Han er bare Skøn

Anmeld

3. december 2010

sarahb

Milka skriver:

først skal jonas vises, siden skal han spises

MUMS hvor er han søøøøøøøøøøøøøød

ja jeg må også holde mig selv tilbage for ikk ta en bid

Anmeld

3. december 2010

sarahb

Tjuhl skriver:

nååååååååååååååååårh!!!!! ih hvor blir mine børnebørn LÆKRE

han er skismer dejlig, sarah! jeg synes han ligner Isaac helt vildt på næsen og munden, men når jeg ser på billedet af dig og Omer sammen, kan jeg ikk se hvem af jer de to drenge ligner mest...de er vist bare et par rigtig gode blandingsprodukter

ja ikk
De bliver jo så smukke vores børnebørn.. haha...
Kan godt se det på næsen og lidt på munden. Men når han er vågen synes jeg han mimik er helt anderledes end Isaacs, men det er nok lettere at dømme om en måneds tid.. Glæder mig til at se hva han bliver for en bandit..

Anmeld

3. december 2010

sarahb

msax skriver:

Total lækkermås... jeg er helt pjattet med mulat  børn - der simpelthen så smukke. Sådan en må mine dejlige børn komme hjem og vise frem som kæresten...

SMIL fra Mette

ja det vil jeg nu heller ikke sige noget til

Anmeld

3. december 2010

sarahb

tak tøser, ja jeg synes jo også bare han er for dejlig og lækker. Han slet ikke lade være med at kysse og nusse ham... mums...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.