hvor meget giver i jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Mullebergen

DK skriver:

Tja... Altså, Kirstine er 7 år nu, og ved godt forskel på prisen på en cykel og lommelygte. Men hun bliver jo ikke af den grund mindre glad for lommelygten!

Jeg var i BR i dag. Uden for stod en pige på... 5 år og SKREG igen og igen: jeg vil have legesager!! Alt imens en far desperat forsøgte at tysse hende ned og stoppe med at hyle. Jeg kan sagtens tage min datter med i BR uden at hun hyler op fordi hun ikke får noget, ligesom jeg har lært hende at gaver er dejlige fordi de er en gave. Altså... nu er hun jo kun 7 år, men jeg kan ikke forstille mig at hun vil skabe sig som 14 årig fordi hun "kun" for får 450 kr. i julegave! Hvis hun ville skabe sig, så ville jeg da sætte hende på plads, så vi ikke havde det problem næste jul!

Igen, jeg vil hellere undgå konflikterne.

Mine søskende og jeg har også altid fået små gaver og vi var som sagt bare glade for at der overhovedet lå en gave under træet.

Jeg er ikke et særligt julemenneske og har aldrig forstået hvorfor man skal gøre det så dyrt -men hver sin smag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Bare mig..

Jeg har stemt 5-700 kr, da det er det hun får for i år.. Det hun får i år er noget hun faktisk mangler nu, men som godt kan vente en lille månedstid endnu..

Men jeg tænker da nok lige som jer, at det kommer an på hvad hun mangler og ønsker sig.. Hun kommer nok ikke til at ønske sig noget som sådan de næste par år, så hun får det vi mener hun enten har brug for eller som kunne være noget for hende.. I princippet kunne det være en gave til 50 kr lige så vel som det kunne være en til 1000..

Anmeld

2. december 2010

MariaJ

Hmm, jeg er åbentbart ret nærig. Vi har ikke snakket om hvad Johanna skal have endnu, men hun er kun syv måneder og har alt hvad hun har brug for, så jeg kan egentlig sagtens forestille mig at vi lander i den billigste kategori. Jeg tænker bare at hun skal have en lille ting, så der er noget til hende, men hun forstår jo slet ikke hvad det går ud på.

Anmeld

2. december 2010

Lillefe

sarahb skriver:

her får den store det jeg falder over,og indtil viderer har vi lige rundet de 1000 kr, og der kommer nok lidt mere. Kan ikke lade vær.

Men den lille der lige knap er en måned til jul, har ALT. Så jeg har købt lidt søde/sjove ting til ham.
Fx. en sut i sølv og en i grøn med swarowski sten på (han skal blinges lidt hihi) Og en suttekæde. Derud over får han melanmin tallerkner og kop til når han skal til at spise og et sæt kaj og andrea dukker. Det er ca 400 kr i alt..

hehe hvor har du købt sutterne henne? lyder fint. overvejede også om jeg skulle købe nogle sutter til Nilan

Anmeld

2. december 2010

sarahb

Perl skriver:

hehe hvor har du købt sutterne henne? lyder fint. overvejede også om jeg skulle købe nogle sutter til Nilan

de er fra ebay... det er de her.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. december 2010

klmf

Ville egentlig have holdt den på 200, men kom til at bruge 300. Oliver skal ikke vænnes til at få store gaver, for jeg synes det er vigtigere vi har råd til at give ham det han har brug for i hverdagen i stedet for at skyde det hele af på en måned.

Anmeld

2. december 2010

Lillefe

sarahb skriver:

de er fra ebay... det er de her.

Ej hvor er de seje!

Anmeld

2. december 2010

Diana...

sarahb skriver:

her får den store det jeg falder over,og indtil viderer har vi lige rundet de 1000 kr, og der kommer nok lidt mere. Kan ikke lade vær.

Men den lille der lige knap er en måned til jul, har ALT. Så jeg har købt lidt søde/sjove ting til ham.
Fx. en sut i sølv og en i grøn med swarowski sten på (han skal blinges lidt hihi) Og en suttekæde. Derud over får han melanmin tallerkner og kop til når han skal til at spise og et sæt kaj og andrea dukker. Det er ca 400 kr i alt..

Ej har du født? STORT tillykke. Håber i alle har det godt og det gik godt 

Anmeld

2. december 2010

sarahb

Diana... skriver:

Ej har du født? STORT tillykke. Håber i alle har det godt og det gik godt 

ja 8 dage over Termin
Tusinde tak

Der er billeder og Fb i gruppen navlestrengen hvis du vil se søde..

Anmeld

2. december 2010

Diana...

sarahb skriver:

ja 8 dage over Termin
Tusinde tak

Der er billeder og Fb i gruppen navlestrengen hvis du vil se søde..

Ihh hvor dejligt at han endelig ville ud. Ja hvis det iorden jeg går der ind og kikke vil jeg rigtig gerne, vil jo se det lille Vidunder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.