Hvor meget er 5 GB ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

MalHa

Altså; Mængden af GB i abonnementssammenhæng har intet med lagerplads at gøre... hver gang du åbner en hjemmeside på din tlf downloader du (højst) nogle få MB.. (1 gb = 1000 mb)... At se en video på fx youtube "koster" en del mere og anbefales normalt ikke at gøre med et mobil-abonnement... Downloader du fx et spil, apps osv er det typisk på maks 20 mb...5 gb er det højeste jeg har hørt om i et mobilabonnement - så bekymr dig ikke om hvor meget og hvor tit du bruger nettet på din mobil! Du kommer ikke til at overstige det....Jeg har selv et abonnement på 1GB og har endnu ikke præsteret at bruge bare halvdelen på en måned - selvom jeg går meget på nettet fra mobilen, downloader og til tider endda streamer video og radio!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Noneother

Stine85 skriver:

Jo. Der er 1000 MB på 1 GB

1024 for at være helt nøjagtig

Anmeld

2. december 2010

Maja_4000

Low skriver:

Nej det tror jeg ikke. Det er bare mig der har barselshjerne 

Kender det godt .. Og jeg har ikke engang født endnu :b

Anmeld

2. december 2010

Maja_4000

Stine85 skriver:

Jo. Der er 1000 MB på 1 GB

Godt nok .. Tak 

Anmeld

2. december 2010

Maja_4000

MalHa skriver:

Altså; Mængden af GB i abonnementssammenhæng har intet med lagerplads at gøre... hver gang du åbner en hjemmeside på din tlf downloader du (højst) nogle få MB.. (1 gb = 1000 mb)... At se en video på fx youtube "koster" en del mere og anbefales normalt ikke at gøre med et mobil-abonnement... Downloader du fx et spil, apps osv er det typisk på maks 20 mb...5 gb er det højeste jeg har hørt om i et mobilabonnement - så bekymr dig ikke om hvor meget og hvor tit du bruger nettet på din mobil! Du kommer ikke til at overstige det....Jeg har selv et abonnement på 1GB og har endnu ikke præsteret at bruge bare halvdelen på en måned - selvom jeg går meget på nettet fra mobilen, downloader og til tider endda streamer video og radio!

Hehe .. Tak for en udpenslet udgave xD Nu er jeg med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.