Hvor meget er 5 GB ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.026 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Maja_4000

Jeg har lige købt ny telefon  Har dog ikke modtaget den endnu :b Men i mit abonnement er der 5 GB med .. Hvor meget er det ? :s Nok et underligt spørgsmål :b Men hvor længe kan man f.eks. være på baby.dk/facebook osv. ? Ikke youtube og sådan .. Men bare "almindelige sider" .. 
Og hvis man går på et trådløst netværk via telefonen .. Så koster det da ikke noget , vel ?

- Maja 37+0 () og teknik-mongol :b 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

LouiseNielsen

Maja_4000 skriver:

Jeg har lige købt ny telefon  Har dog ikke modtaget den endnu :b Men i mit abonnement er der 5 GB med .. Hvor meget er det ? :s Nok et underligt spørgsmål :b Men hvor længe kan man f.eks. være på baby.dk/facebook osv. ? Ikke youtube og sådan .. Men bare "almindelige sider" .. 
Og hvis man går på et trådløst netværk via telefonen .. Så koster det da ikke noget , vel ?

Det er 5 GB...

På en tlf er det rigtig meget... Er det samme som tit ligger på et kort i en digital kamara....

Anmeld

2. december 2010

Low

Det er okay meget alt efter hvad du skal bruge det til. Der kan vel være 1000 billeder eller lidt mere måske. Alexanders far har et kort med  8GB og der er 1100 billeder og en masse film på i HD

Anmeld

2. december 2010

Maja_4000

LouiseNielsen skriver:

Det er 5 GB...

På en tlf er det rigtig meget... Er det samme som tit ligger på et kort i en digital kamara....

Jamen .. Telefonen fortæller jo nok ikke hvornår man har brugt de 5 .. Og så ender man jo med at betale ! :b

Anmeld

2. december 2010

Low

Maja_4000 skriver:

Jamen .. Telefonen fortæller jo nok ikke hvornår man har brugt de 5 .. Og så ender man jo med at betale ! :b

Pis, jeg misforstod .

Anmeld

2. december 2010

Maja_4000

Low skriver:

Pis, jeg misforstod .

Hehe .. Det kunne jeg godt se :b Havde nok også formuleret det forkert 

Anmeld

2. december 2010

Stine85

Maja_4000 skriver:

Tror du mener det "internet" du kan bruge på telefonen

5 GB er rigtig meget til alm brug.

Jeg arbejder i telebranchen og på min telefon har jeg både min private mail - min firmamail - og alm internet brug som facebook og babr.dk.

Jeg bruger lidt over 200 MB pr måned..

Så skulle mene at 5 GB er rigeligt

Anmeld

2. december 2010

Maja_4000

Stine85 skriver:

Tror du mener det "internet" du kan bruge på telefonen

5 GB er rigtig meget til alm brug.

Jeg arbejder i telebranchen og på min telefon har jeg både min private mail - min firmamail - og alm internet brug som facebook og babr.dk.

Jeg bruger lidt over 200 MB pr måned..

Så skulle mene at 5 GB er rigeligt

Nemlig :b

Og .. GB er større end MB , ikk ? 

Anmeld

2. december 2010

Low

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Det kunne jeg godt se :b Havde nok også formuleret det forkert 

Nej det tror jeg ikke. Det er bare mig der har barselshjerne 

Anmeld

2. december 2010

Stine85

Maja_4000 skriver:

Nemlig :b

Og .. GB er større end MB , ikk ? 

Jo. Der er 1000 MB på 1 GB

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.