Testdag i dag....... Efter ægtøning/oplægning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Tropez

Anonym skriver:

nej, jeg tør ikke teste selv  gjorde jeg heller ikke sidst.. har haft så mange negative tests i de 28 måneder vi brugte på at få bette pigen, at jeg ikke synes det var sjovt til sidst.. men da jeg så blev gravid med hende kørte jeg godt nok op og købte en test og tog den

det kan jeg godt forstå, håber for dig at den er der, så i kan få en lillebror/ søster og ja glem hende den dumme kvindemenneske 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

LouiseNielsen

Krydser finger....

Anmeld

2. december 2010

Chewy

Anonym skriver:

tak søde  ja, jeg tænkte det samme.. hun så os noget tvær ud.. hehe.. puha, tiden er lang når man sidder og venter.. prøver at finde på noget at lave hele tiden  og det føles hele tiden som om mens kommer... irriterende!!

At det føles som mens kommer, er i mine øjne positivt Jeg havde muren i underlivet som om mens var lige på trapperne, så jeg tænkte slet ikke i, at jeg skulle være gravid. Men da mens blev ved ikke at komme og jeg fortsat havde mens smerter, testede jeg, og den var bragende positiv

Jeg tror sgu den er der

Anmeld

2. december 2010

mortilfreja

Er der noget nyt???

Anmeld

2. december 2010

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Er der noget nyt???

nej......... er ved at få helt dårlige nerver af at kigge på telefonen hele tiden  tænker os lidt at de måske tager de dårlige nyheder til sidst  fik taget blodprøve kl 8.45, og den skulle tages mellem 7.30 og 9.30, så måske jeg ligger nederst i bunken....

Anmeld

2. december 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

nej......... er ved at få helt dårlige nerver af at kigge på telefonen hele tiden  tænker os lidt at de måske tager de dårlige nyheder til sidst  fik taget blodprøve kl 8.45, og den skulle tages mellem 7.30 og 9.30, så måske jeg ligger nederst i bunken....

Uh det er spændende..

Hvornår skal du senest have noget at vide??

Anmeld

2. december 2010

Mimbi

Anonym skriver:

Så kom blodprøvedagen  har haft mens agtige smerter de sidste par dage, men der sker ikke mere.. Jeg har lige været ude at få taget blodprøven og så ringer de mellem 12-15 med svar..

Og hold da op en kæ..... hende der tog blodprøven!! Jeg havde min datter på 6 måneder med der ud.. Hende fik vi ved hjælp af IVF, og det er så det ekstra æg vi har fået sat op for 2 uger siden, for at se om vi kunne være heldige igen.. Så sagde jeg til hende, at nu var det jo spændende om Dronninglund kunne lave 2 fine bebser til os.. Hendes kommentar var så "ja hvis ikke, så går det jo os nok".... Jeg ved da godt at vi allerede er velsignet og har været heldige at få hende vi har, men derfor ville vi da blive overlykkelige hvis det lykkedes igen!! Ellers ville vi jo ikke prøve.. Blev bare sådan lidt mut indeni, men samtidig os sur på hende

Nå, men nu må de næste 2-5 timer godt gå pænt stærkt, så jeg kan få lidt ro i maven igen...

fingre for jer  

Knus

Anmeld

2. december 2010

Elvers

Krydser fingre for jer!

Anmeld

2. december 2010

Anonym trådstarter

det var desværre negativt svar  det gør sku lidt ondt, men jeg har jo... så krydser alt hvad jeg kan for at alle jer der kæmper derude får jeres ønskebabyer i 2011

Anmeld

2. december 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

det var desværre negativt svar  det gør sku lidt ondt, men jeg har jo... så krydser alt hvad jeg kan for at alle jer der kæmper derude får jeres ønskebabyer i 2011

Øv! Det var ikke det vi ville læse. 

Har i ikke mulighed for at prøve igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.