Testdag i dag....... Efter ægtøning/oplægning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.336 visninger
20 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. december 2010

Anonym trådstarter

Så kom blodprøvedagen  har haft mens agtige smerter de sidste par dage, men der sker ikke mere.. Jeg har lige været ude at få taget blodprøven og så ringer de mellem 12-15 med svar..

Og hold da op en kæ..... hende der tog blodprøven!! Jeg havde min datter på 6 måneder med der ud.. Hende fik vi ved hjælp af IVF, og det er så det ekstra æg vi har fået sat op for 2 uger siden, for at se om vi kunne være heldige igen.. Så sagde jeg til hende, at nu var det jo spændende om Dronninglund kunne lave 2 fine bebser til os.. Hendes kommentar var så "ja hvis ikke, så går det jo os nok".... Jeg ved da godt at vi allerede er velsignet og har været heldige at få hende vi har, men derfor ville vi da blive overlykkelige hvis det lykkedes igen!! Ellers ville vi jo ikke prøve.. Blev bare sådan lidt mut indeni, men samtidig os sur på hende

Nå, men nu må de næste 2-5 timer godt gå pænt stærkt, så jeg kan få lidt ro i maven igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Trine89

krydser alt hva jeg kan for et positivt svar. 

Og så Glem det damen sagde.. selvfølgelig ville det da være lykken at få en guldklump mere.. Og det skal hun ikke blande sig i.. 

Anmeld

2. december 2010

Valle81

Anonym skriver:

Så kom blodprøvedagen  har haft mens agtige smerter de sidste par dage, men der sker ikke mere.. Jeg har lige været ude at få taget blodprøven og så ringer de mellem 12-15 med svar..

Og hold da op en kæ..... hende der tog blodprøven!! Jeg havde min datter på 6 måneder med der ud.. Hende fik vi ved hjælp af IVF, og det er så det ekstra æg vi har fået sat op for 2 uger siden, for at se om vi kunne være heldige igen.. Så sagde jeg til hende, at nu var det jo spændende om Dronninglund kunne lave 2 fine bebser til os.. Hendes kommentar var så "ja hvis ikke, så går det jo os nok".... Jeg ved da godt at vi allerede er velsignet og har været heldige at få hende vi har, men derfor ville vi da blive overlykkelige hvis det lykkedes igen!! Ellers ville vi jo ikke prøve.. Blev bare sådan lidt mut indeni, men samtidig os sur på hende

Nå, men nu må de næste 2-5 timer godt gå pænt stærkt, så jeg kan få lidt ro i maven igen...

ALt hvad jeg kan:0)

Glem damen - dumme bemærkninger kommer man til at lægge ører til mange gange i livet.

Held og lykke og husk at give en opdate:0)

Christina

Anmeld

2. december 2010

Miia90

2. december 2010

Lisbeth1985

Jeg krydser fingre

Anmeld

2. december 2010

Tropez

Krydser alt hvad jeg kan, har du slet ikke taget en test jeg kunne ikke holde det ud den dag jeg skulle have taget blodprøven så jeg tog en test håber sådan at der er gevinst

Anmeld

2. december 2010

Anonym trådstarter

Tropez skriver:

Krydser alt hvad jeg kan, har du slet ikke taget en test jeg kunne ikke holde det ud den dag jeg skulle have taget blodprøven så jeg tog en test håber sådan at der er gevinst

nej, jeg tør ikke teste selv  gjorde jeg heller ikke sidst.. har haft så mange negative tests i de 28 måneder vi brugte på at få bette pigen, at jeg ikke synes det var sjovt til sidst.. men da jeg så blev gravid med hende kørte jeg godt nok op og købte en test og tog den

Anmeld

2. december 2010

Chewy

Uh, hvor er det spændende Mange gange held og lykke - jeg krydser alt for at der er et lille spir i din mave

Anmeld

2. december 2010

ulleby

Hende k.... må du bare slå ud - hun har bare haft en dårlig dag eller er vildt misundelig

Krammer

Anmeld

2. december 2010

Anonym trådstarter

ulleby skriver:

Hende k.... må du bare slå ud - hun har bare haft en dårlig dag eller er vildt misundelig

Krammer

tak søde  ja, jeg tænkte det samme.. hun så os noget tvær ud.. hehe.. puha, tiden er lang når man sidder og venter.. prøver at finde på noget at lave hele tiden  og det føles hele tiden som om mens kommer... irriterende!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.