Hvordan sover i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Nanastep

MoriSverige skriver:

Tja hvordan sover jeg???

Helt ad H****** til

Npr jeg ligger på ryggen føler jeg alle involde bliver mast, ligger jeg på siden får jeg vanvittige smerter i mit ene knæ hvorfor ved jeg ikke, men det er kun når jeg ligger ned det kommer og da jeg nu er 35+1, kan jeg slet ikke ligge på maven.
Ingenting hjælper, hverken pude eller dyne mellem benene

Lidt søvn får jeg da, ca 30-45 minutter ad gangen, så GLÆDER mig til på mandag og det er fyraften, for så har jeg BARSEL!!! og så kan jeg sove lige når jeg lyster, indtil den lille kommer ud til os.

Men ellers glædelig 2. december til jer alle

Årh hvor trist, så sover du ihvertfald væærer end mig hehe, men godt du snart har barsel, så di kan sove når du har lyst

og i lige måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Nanastep

Nina Sophia skriver:

jeg sover halvt på maven, med det ene ben bøjet.. jeg er godt nok kun i 17. uge, men kan simpelthen ikke sove på ryggen..

Hvis jeg ligger på ryggen i for langtid, så kan jeg ikke flytte mine ben, fordi så gør min lænd bare så ondt !! virkelig en ubeskriveligt smerte !!

Anmeld

2. december 2010

NessaXenia

Nanastep skriver:

Hvis jeg ligger på ryggen i for langtid, så kan jeg ikke flytte mine ben, fordi så gør min lænd bare så ondt !! virkelig en ubeskriveligt smerte !!

jah det er rigtig irriterende..

Anmeld

2. december 2010

Nanastep

Nina Sophia skriver:

jah det er rigtig irriterende..

- Meget !

Anmeld

2. december 2010

Valle81

Nanastep skriver:

Jeg er 24+6 og maven fylder godt jeg kan ikke ligge på mave og sove, når jeg ligger på side så har jeg det som om at jeg ' Maser ' eller hvordan det staves  lille Emil , så jeg ligger kun på ryggen, og det er den ikke glad for ryggen!

Så hvordan ligger i og sover ?
GLÆDELIG 2 December

På siden med en pude mellem benene eller så stavler jeg godt med puder op og så sidder jeg nærmest op og sover.

Når jeg er gravid er jeg søvnløs i 9 mdr - jeg sover så dårligt - det er helt vildt.

Christina

Anmeld

2. december 2010

Nanastep

Valle81 skriver:

På siden med en pude mellem benene eller så stavler jeg godt med puder op og så sidder jeg nærmest op og sover.

Når jeg er gravid er jeg søvnløs i 9 mdr - jeg sover så dårligt - det er helt vildt.

Christina

Puha hvor trist, ja altså der så kommet så mange gode svar nu, så jeg må prøve mig frem hihi ..

Anmeld

2. december 2010

Valle81

Nanastep skriver:

Puha hvor trist, ja altså der så kommet så mange gode svar nu, så jeg må prøve mig frem hihi ..

Ja egentlig lidt trist - ligenu hjælper det helelr ikke at jeg har en syg dreng på 8 mdr og en syg pige på snart 7 år som hoster og sprutter omkap hele natten:0)

Her er liv og glade dage:0)

He he

Anmeld

2. december 2010

Nanastep

Valle81 skriver:

Ja egentlig lidt trist - ligenu hjælper det helelr ikke at jeg har en syg dreng på 8 mdr og en syg pige på snart 7 år som hoster og sprutter omkap hele natten:0)

Her er liv og glade dage:0)

He he

- Haha' ja det kan jeg godt se, så er der jo rigeligt at se til, (: - man kan da ikke sige at du keder dig så hehe

Anmeld

2. december 2010

Jakob'sMor

Nanastep skriver:

plejer at ligge dynen under maven hehe

Hehe... Det syntes jeg også bedst om - heldigvis har jeg en stor dyne som kan støtte maven og varme mig :-)

Anmeld

2. december 2010

Benjamins'mor

Jeg kan hverken ligge på ryggen eller maven, så jeg ligger på siden. Men det gør rigtigt ondt i mine hofter fordi de er begyndt at udvide sig sammen med mit bækken. Så jeg sover ikke så meget.

Knus Christina. (36+2).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.