Hvordan sover i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Nanastep

Jeg er 24+6 og maven fylder godt jeg kan ikke ligge på mave og sove, når jeg ligger på side så har jeg det som om at jeg ' Maser ' eller hvordan det staves  lille Emil , så jeg ligger kun på ryggen, og det er den ikke glad for ryggen!

Så hvordan ligger i og sover ?
GLÆDELIG 2 December

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

LinLin

Jeg sov på siden - nogle gange med en pude mellem benene

Anmeld

2. december 2010

Den lykkelige

Jeg følte også at jeg maser den lille når jeg ligger på siden.. Så jeg lå kun på ryggen.. Men talte med min læge og jm om det og de sagde at hun ikke bliver mast og man sagtens kan ligge på siden også selvom man vågner op og ligger delvist på siden/maven.. Så gør du bare det.. Jeg har sovet som jeg ville den sidste uge (undtagen maven selvfølgelig) og hun tumler stadig glad og livlig rundt derinde.. Så tror jeg bestemt bare du kan gøre.. :-)

Anmeld

2. december 2010

Jakob'sMor

Nanastep skriver:

Jeg er 24+6 og maven fylder godt jeg kan ikke ligge på mave og sove, når jeg ligger på side så har jeg det som om at jeg ' Maser ' eller hvordan det staves  lille Emil , så jeg ligger kun på ryggen, og det er den ikke glad for ryggen!

Så hvordan ligger i og sover ?
GLÆDELIG 2 December

Jeg sover på siden, men en pude mellem benene og evt. under maven, hvis du føler den er tung :-)

Anmeld

2. december 2010

Nanastep

DAs mor skriver:

Jeg sov på siden - nogle gange med en pude mellem benene

Det har jeg også prøvet ' faktisk meget rart..
føler bare jeg kan mase ham hehe.

Anmeld

2. december 2010

Nanastep

milopilo skriver:

Jeg følte også at jeg maser den lille når jeg ligger på siden.. Så jeg lå kun på ryggen.. Men talte med min læge og jm om det og de sagde at hun ikke bliver mast og man sagtens kan ligge på siden også selvom man vågner op og ligger delvist på siden/maven.. Så gør du bare det.. Jeg har sovet som jeg ville den sidste uge (undtagen maven selvfølgelig) og hun tumler stadig glad og livlig rundt derinde.. Så tror jeg bestemt bare du kan gøre.. :-)

Det var meget rart at vide hehe ..
det vill jeg så gøre hehe taaaak

Anmeld

2. december 2010

Nanastep

BetinaMikkel skriver:

Jeg sover på siden, men en pude mellem benene og evt. under maven, hvis du føler den er tung :-)

plejer at ligge dynen under maven hehe

Anmeld

2. december 2010

Den lykkelige

Men ja en pude mellem benene kan hjælp.. min mor har lavet en rigtig ammepude og den er perfekt til at ligge med.. Det som om det ændre ens ryg holdning lidt og er meget behageligt..

Anmeld

2. december 2010

Silas&Mille

Tja hvordan sover jeg???

Helt ad H****** til

Npr jeg ligger på ryggen føler jeg alle involde bliver mast, ligger jeg på siden får jeg vanvittige smerter i mit ene knæ hvorfor ved jeg ikke, men det er kun når jeg ligger ned det kommer og da jeg nu er 35+1, kan jeg slet ikke ligge på maven.
Ingenting hjælper, hverken pude eller dyne mellem benene

Lidt søvn får jeg da, ca 30-45 minutter ad gangen, så GLÆDER mig til på mandag og det er fyraften, for så har jeg BARSEL!!! og så kan jeg sove lige når jeg lyster, indtil den lille kommer ud til os.

Men ellers glædelig 2. december til jer alle

Anmeld

2. december 2010

NessaXenia

jeg sover halvt på maven, med det ene ben bøjet.. jeg er godt nok kun i 17. uge, men kan simpelthen ikke sove på ryggen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.