Trine89 skriver:
Jah som overskriften siger..
Jeg mangler lidt ideer til en julegave til min/vores Far, giver julegave sammen med min bror 
Men manden har jo ALT og når man spørger ham siger han jo at det ved han ikke. og det der egentlig betyder mest for ham er at vi kommer hjem i julen.. og selvfølgelig gør vi det..
Men jeg aner virkelig ikke hva vi skal give han i gave, og der er ikke meget hjælp at hente hos min bror, han er dårlig til det med julegave, det er lige før jeg selv skal købe min egen julegave fra ham
haha..
men ej jeg tænker på om i har nogle gode ideer..
hvis i skal vide lidt om den gamle så er han 48, og han er lastbil lastbilchauffør, og jah så han rent faktisk alt :s hmm der er jo også grænser for hvor meget han bruger af forskellige ting da han kun er hjemme i weekenderne.. så hva kan man give sår'n en mand..
jule
Trine - Hov den blev vist lidt længere end jeg troede.. hihi
Åh ja.... de fædre
Jeg har det på samme måde som dig med min fat.. HVERT ENESTE ÅR 
Men du kan få at vide hvad jeg giver min kære far i år - og beløbet er 310 kr
Jeg har købt den der jægerbog til ham - du ved den der der har været så meget bøvl med
fik den for 130 kr i bog og ide
Så har jeg købt dvd'en med Anders og Julius som Søren Ryge stod bag
Min mor fortalte mig at min far nemlig syntes de var så hyggelige den gang de sendte de programmer
Så det er simpelthen det
Men ellers kunne i også lave en kurv med lidt lækkert i til ham? Ved ikke om han har en sød tand eller noget? 
Anmeld