Julegave til min Far???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

sarahb

hvad med en termo kop til lastbilen med billede på af jer.
Jeg har selv fået det lavet til min far der også kører lastbil. Eller en kalender med billeder til lastbilen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Benjamins'mor

Hvad med en bærbar dvd, så han kan se film i lastbilen når han holder pause.

Anmeld

5. december 2010

Trine89

281210 skriver:

Hvad med en bærbar dvd, så han kan se film i lastbilen når han holder pause.

Det er der som stadart i bilerne der hvor han køre.. de har både tv og DVD afspiller.. men ellers et godt bud

Anmeld

5. december 2010

Dorthe1986

Trine89 skriver:

Jah som overskriften siger.. 

Jeg mangler lidt ideer til en julegave til min/vores Far, giver julegave sammen med min bror

Men manden har jo ALT og når man spørger ham siger han jo at det ved han ikke. og det der egentlig betyder mest for ham er at vi kommer hjem i julen.. og selvfølgelig gør vi det.. 

Men jeg aner virkelig ikke hva vi skal give han i gave, og der er ikke meget hjælp at hente hos min bror, han er dårlig til det med julegave, det er lige før jeg selv skal købe min egen julegave fra ham haha.. 

men ej jeg tænker på om i har nogle gode ideer..
hvis i skal vide lidt om den gamle så er han 48, og han er lastbil lastbilchauffør, og jah så han rent faktisk alt :s hmm der er jo også grænser for hvor meget han bruger  af forskellige ting da han kun er hjemme i weekenderne.. så hva kan man give sår'n en mand.. 

jule Trine - Hov den blev vist lidt længere end jeg troede.. hihi

Åh ja.... de fædre Jeg har det på samme måde som dig med min fat.. HVERT ENESTE ÅR

Men du kan få at vide hvad jeg giver min kære far i år - og beløbet er 310 kr Jeg har købt den der jægerbog til ham - du ved den der der har været så meget bøvl med fik den for 130 kr i bog og ide Så har jeg købt dvd'en med Anders og Julius som Søren Ryge stod bag Min mor fortalte mig at min far nemlig syntes de var så hyggelige den gang de sendte de programmer Så det er simpelthen det Men ellers kunne i også lave en kurv med lidt lækkert i til ham? Ved ikke om han har en sød tand eller noget?

Anmeld

5. december 2010

Benjamins'mor

Trine89 skriver:

Det er der som stadart i bilerne der hvor han køre.. de har både tv og DVD afspiller.. men ellers et godt bud

Nå okay. :-)

Måske noget deo gaveæske værk?

Anmeld

5. december 2010

Mussi30

Billetter til Ørkenens Sønner?

Anmeld

5. december 2010

LotteGabriella

Lige pt. kører de med et tilbud på minicruise til Oslo på udvalgte afgange til 149 kr. pr. person , måske det var noget?!

Jeg har selv været på den tur MANGE gange og jeg bliver ALDRIG træt af den...så med en lille udflugt op til Holmenkollen, det er bare dejligt

Anmeld

6. december 2010

Trine89

goodiedk skriver:

Billetter til Ørkenens Sønner?

Jah det er faktisk en RIGTIG god ide,, han ELSKER Ørkenes sønner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.