Julegave til min Far???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.893 visninger
27 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Trine89

Jah som overskriften siger.. 

Jeg mangler lidt ideer til en julegave til min/vores Far, giver julegave sammen med min bror

Men manden har jo ALT og når man spørger ham siger han jo at det ved han ikke. og det der egentlig betyder mest for ham er at vi kommer hjem i julen.. og selvfølgelig gør vi det.. 

Men jeg aner virkelig ikke hva vi skal give han i gave, og der er ikke meget hjælp at hente hos min bror, han er dårlig til det med julegave, det er lige før jeg selv skal købe min egen julegave fra ham haha.. 

men ej jeg tænker på om i har nogle gode ideer..
hvis i skal vide lidt om den gamle så er han 48, og han er lastbil lastbilchauffør, og jah så han rent faktisk alt :s hmm der er jo også grænser for hvor meget han bruger  af forskellige ting da han kun er hjemme i weekenderne.. så hva kan man give sår'n en mand.. 

jule Trine - Hov den blev vist lidt længere end jeg troede.. hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Sujan

Hvad med et godt familie billede han kan have med i lastbilen?

Anmeld

3. december 2010

bøgelund

Trine89 skriver:

Jah som overskriften siger.. 

Jeg mangler lidt ideer til en julegave til min/vores Far, giver julegave sammen med min bror

Men manden har jo ALT og når man spørger ham siger han jo at det ved han ikke. og det der egentlig betyder mest for ham er at vi kommer hjem i julen.. og selvfølgelig gør vi det.. 

Men jeg aner virkelig ikke hva vi skal give han i gave, og der er ikke meget hjælp at hente hos min bror, han er dårlig til det med julegave, det er lige før jeg selv skal købe min egen julegave fra ham haha.. 

men ej jeg tænker på om i har nogle gode ideer..
hvis i skal vide lidt om den gamle så er han 48, og han er lastbil lastbilchauffør, og jah så han rent faktisk alt :s hmm der er jo også grænser for hvor meget han bruger  af forskellige ting da han kun er hjemme i weekenderne.. så hva kan man give sår'n en mand.. 

jule Trine - Hov den blev vist lidt længere end jeg troede.. hihi

hvad må det koste ?  

Anmeld

3. december 2010

tinasmor

Svært når man ikke kender personen med smider lige et par ting ind: En varm sweeter, nye t-shirts, hvis han mangler noget i køkkenet: Taster, brødrister, en ny termokop (måske de nye fra Bodum) et gavekort til en restaurant eller lign.

Anmeld

3. december 2010

Maria-s

Altså jeg er jo meget til at give bløde gaver Så en dejlig strik, en skjorte?

Anmeld

3. december 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Min far får bogen Dommedag Als. 

Anmeld

4. december 2010

Trine89

bøgelund1 skriver:

hvad må det koste ?  

vi har 300 kroner at gør godt med.. men hvis det koster 350 er det også okey

Anmeld

4. december 2010

Trine89

mange tak for jeres svar der er nogle gode ting i mellem

Anmeld

4. december 2010

Mutti2B

Det er aldrig let med de fædre. De mangler jo ikke noget .

Jeg har tænkt på at give min far en minitur i helikopter (synes jeg fandt et sted hvor det kunne gøres ret billigt) eller også et ophold på en kro/et hotel her i DK (set et gavekort i Kvickly til 500,-). Så jeg tænker nok lidt i oplevelser i år

Anmeld

4. december 2010

Trine89

Mutti2B skriver:

Det er aldrig let med de fædre. De mangler jo ikke noget .

Jeg har tænkt på at give min far en minitur i helikopter (synes jeg fandt et sted hvor det kunne gøres ret billigt) eller også et ophold på en kro/et hotel her i DK (set et gavekort i Kvickly til 500,-). Så jeg tænker nok lidt i oplevelser i år

nej det er ikke nemt med dem...

men det var egentlig ikke nogen Dårlige ide med en oplevelse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.