Prutten 30+ skriver:
Vores udlejer står for varmen , har lige kontaktet ham, han mente det var en ok temp. hvilket jeg prøvede på at forklar ham at det var koldt og vi ikke gider at være syge og vi betaler for at vi kan fyre op så tosset vi vil ( er med i huslejen).
Så lægger han på. og jeg ringer så op til ham 4 gange her efter hvor han ikke tager sin telefon. Også ringer han ENDELIG til mig og siger hvorfor jeg lagde op og det med varmen var pga der var noget galt med det fyr...jaa hmmmm ....!"=)(/&/(%&/%#¤%("/#¤ ARGH!!
-tænker jeg !
Sagde til ham at jeg regnede stærkt med at der skete noget i dag for det er hammerkoldt og det har der været de sidste par dage .
Igår da jeg ringede til ham ville han have jeg skulle prøve at banke på ventilerne....det hjalp heller ikke.

jesus, en flabet udlejer.. :s
men jeg tænker også bare at hvis der nu (desværre) er utætte vinduer så siver vamen jo ud..
man kan taget et starinlys of bevæge det rundt i kanten og kommer der meget uro u flammen er det jo utætte vinduer, og så SKAL jeres ulejer jo fikse det..
Kan sku godt forstå I er trætte af det, og gå med en konstant (større) risiko for at blive syg.
Anmeld