Hvor mange grader SKAL man min. have i hjemmet ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Moaaar <3

Trine89 skriver:

hmm nej så kan det heller ikke være det.. 

det var ellers mit bud på det.. men jah så er det nok fordi I har alle dørene til at stå åbne.. 

men kan kun nikke genkende til det.. men måske I skal prøve at varme alle rumene "alene", altså med lukkede døre og så når det er varmt nok så kan man måske stille og roligt åbne op igen??? 

Som skrevet tidliger, var grunden til at vi åbnede alle døre var for at se om det hjalp med at få varmen rundt, hvilket det ikke gjorde.
Ellers har vi normalt ikke åbne døre rundt i huset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Trine89

Prutten 30+ skriver:

Som skrevet tidliger, var grunden til at vi åbnede alle døre var for at se om det hjalp med at få varmen rundt, hvilket det ikke gjorde.
Ellers har vi normalt ikke åbne døre rundt i huset

hov den detajle havde jeg lige misset.. hihi.. 

så har jeg desværre ikke flere gode forslag jo har i meget utætter vindurer eller?? 

Anmeld

2. december 2010

Den lykkelige

Prutten 30+ skriver:

Vil du sende mig det link ?

Det står her:

http://da.wikipedia.org/wiki/Stuetemperatur

Anmeld

2. december 2010

Moaaar <3

Trine89 skriver:

hov den detajle havde jeg lige misset.. hihi.. 

så har jeg desværre ikke flere gode forslag jo har i meget utætter vindurer eller?? 

Vores udlejer står for varmen , har lige kontaktet ham, han mente det var en ok temp. hvilket jeg prøvede på at forklar ham at det var koldt og vi ikke gider at være syge og vi betaler for at vi kan fyre op så tosset vi vil ( er med i huslejen).
Så lægger han på. og jeg ringer så op til ham 4 gange her efter hvor han ikke tager sin telefon. Også ringer han ENDELIG til mig og siger hvorfor jeg lagde op og det med varmen var pga der var noget galt med det fyr...jaa hmmmm ....!"=)(/&/(%&/%#¤%("/#¤ ARGH!! -tænker jeg !

Sagde til ham at jeg regnede stærkt med at der skete noget i dag for det er hammerkoldt og det har der været de sidste par dage .
Igår da jeg ringede til ham ville han have jeg skulle prøve at banke på ventilerne....det hjalp heller ikke.

Anmeld

2. december 2010

Moaaar <3

milopilo skriver:

Det står her:

http://da.wikipedia.org/wiki/Stuetemperatur

takker ...

Anmeld

2. december 2010

morethanperfect

Her er også rigtig koldt om vinteren .. Men vi tænder en masse stearinlys .. Det gir go varme , plus det er vildt hyggeligt  

Anmeld

2. december 2010

Moaaar <3

morethanperfect skriver:

Her er også rigtig koldt om vinteren .. Men vi tænder en masse stearinlys .. Det gir go varme , plus det er vildt hyggeligt  

Ja det er super hyggeligt med starinlys . Men når man betaler for Varmen i ens husleje skal det kunne varme op !

Anmeld

2. december 2010

Trine89

Prutten 30+ skriver:

Vores udlejer står for varmen , har lige kontaktet ham, han mente det var en ok temp. hvilket jeg prøvede på at forklar ham at det var koldt og vi ikke gider at være syge og vi betaler for at vi kan fyre op så tosset vi vil ( er med i huslejen).
Så lægger han på. og jeg ringer så op til ham 4 gange her efter hvor han ikke tager sin telefon. Også ringer han ENDELIG til mig og siger hvorfor jeg lagde op og det med varmen var pga der var noget galt med det fyr...jaa hmmmm ....!"=)(/&/(%&/%#¤%("/#¤ ARGH!! -tænker jeg !

Sagde til ham at jeg regnede stærkt med at der skete noget i dag for det er hammerkoldt og det har der været de sidste par dage .
Igår da jeg ringede til ham ville han have jeg skulle prøve at banke på ventilerne....det hjalp heller ikke.

jesus, en flabet udlejer.. :s 

men jeg tænker også bare at hvis der nu (desværre) er utætte vinduer så siver vamen jo ud..
man kan taget et starinlys of bevæge det rundt i kanten og kommer der meget uro u flammen er det jo utætte vinduer, og så SKAL jeres ulejer jo fikse det.. 

Kan sku godt forstå I er trætte af det, og gå med en konstant (større) risiko for at blive syg. 

Anmeld

2. december 2010

<3

morethanperfect skriver:

Varme og hygge ja men pisse usundt med en lille baby

Gå i LO eller LLO (kan aldrig huske hvem der er hvem) og så få dem til at skrue bissen på! 16gr i soveværelser og 31-24gr i stuerne.

Synes det lyder helt grotesk.

PS. det med radiatorerne - hvis rørerne er ligeså varme som radiatoren så skal fyret skrues op, ellers skal radiatorerne luftes ud og ventilerne bankes.

Anmeld

2. december 2010

Moaaar <3

Trine89 skriver:

jesus, en flabet udlejer.. :s 

men jeg tænker også bare at hvis der nu (desværre) er utætte vinduer så siver vamen jo ud..
man kan taget et starinlys of bevæge det rundt i kanten og kommer der meget uro u flammen er det jo utætte vinduer, og så SKAL jeres ulejer jo fikse det.. 

Kan sku godt forstå I er trætte af det, og gå med en konstant (større) risiko for at blive syg. 

Der blev skiftet vinduer her for 4 år siden , til de plastik vinduer og det trækker ikke ind har jeg mærket. Men jeg tror også lidt det er pga isoleringe ikke er så fandens god i hele huset at det har svært ved at holde på varmen men han mente det var pga deres fyr kun var på 60 og det normalt plejer at ligge på 80.
Tænker bare at jo kolder det bliver jo svære bliver det at holde huset varmt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.