Ivf update :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Miia90

Lisbeth1985 skriver:

Jeg mener, at man skal starte med næsesprayen på 21.dagen.. Men jeg er ikke sikker.. Vores forløb bliver lidt anerledes, da jeg stadig ikke har set skyggen af fru rød siden vi blev insemineret d.14 oktober og derfor er startet på p-piller...

Har klinikken ikke fortalt jer om, hvad der skal ske?

det var da mærkelig din mens slet ikk er kommet endnu

vi har kun været til samtale hos min gyn, men man fik så mange ting og vide. så synes jeg er blevet lidt forvirret. men finder nok ud af det det hen af vejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Lisbeth1985

Miia90 skriver:

det var da mærkelig din mens slet ikk er kommet endnu

vi har kun været til samtale hos min gyn, men man fik så mange ting og vide. så synes jeg er blevet lidt forvirret. men finder nok ud af det det hen af vejen

Det er så mærkeligt (ifølge lægen er mit system gået i stå!!).. Jeg er sikker på, at vi begge finder ud af det hen ad vejen.. Da vi startede med insemination, synes jeg også, at det var ret uoverskueligt og det gik jo nemt og fint alligevel

Anmeld

3. december 2010

BubbieBear

Lisbeth1985 skriver:

Wee.. Det bliver så spændende for os, at komme igang med IVF Jeg håber, at det kommer til at passe, så vi kan følges nogenlunde ad.. Jeg har opstart på næsespray d.28, opstart på menupur d.30 og første scanning d.7 januar.. Så håber jeg, at dette er vejen frem til en smuk lille bebs

uh så kommer vi jo næsten til at følges ad søde

Jeg skal stare på næstespray d. 13 mener jeg, og skal starte med at stikke mig selv d. 29.

Håber at der er ønskebebs på vej til os i det nye år

Anmeld

4. december 2010

Lisbeth1985

BubbieBear skriver:

uh så kommer vi jo næsten til at følges ad søde

Jeg skal stare på næstespray d. 13 mener jeg, og skal starte med at stikke mig selv d. 29.

Håber at der er ønskebebs på vej til os i det nye år

Skønt, at vi kan følges ad søde Kommer nok til at få brug råd og vejledning af en, der allerede har været igennem turen 

Og skal vi så ikke blive enige om, at der er gevinst for os begge denne gang, så vi kan komme igang med at kigge på de barnevogne?

Anmeld

4. december 2010

BubbieBear

Lisbeth1985 skriver:

Skønt, at vi kan følges ad søde Kommer nok til at få brug råd og vejledning af en, der allerede har været igennem turen 

Og skal vi så ikke blive enige om, at der er gevinst for os begge denne gang, så vi kan komme igang med at kigge på de barnevogne?

Du kan altid skrive til mig hvis du får brug for råd, vejledning eller en skulder

Og det er da en deal det der!  BASTA!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.