Ivf update :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.324 visninger
34 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Miia90

Heej Piger

Jeg var igår til samtale om at komme i IVF behandling, og det gik rigtig godt, blev en lille smule skuffet fordi vi ikk kunne nå det her i dec, da jeg var på 8 dagen i min cyklus igår men kan starte ved næste mens Vi har valgt det lange forløb som tager 7 uger. da hun mener hvis vi den korte som kommer vi til og betale, da vi så er kommet ind i januar mdr, og når vi tager den lange behandling, bliver det lige inden jul jeg begynder, også går de ikk ind og vil have penge, og hvis de skal have penge bliver det kun halv pris

det kommer til og ske på holbæk sygehus, nogen der har været i  IVF der, som har lyst til og dele det med mig ? man fik så mange information, så man ikk kan huske det hele Men fik et KÆMPE hæfte med hjem, så vi kunne få op i når behandlingen begynder og skride frem  Men det kommer til og ske en gang i Feb.

Synes der er LAAAAAANG tid

mega nervøs for alt det stikkerri jeg skal igemmen og næse halløj, håber jeg for styr på det til den tid

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

CamillaValby

Puha jeg har det lige som dig. Men husk på de to streger :-) vi er i forvejen igennem et helvede og med ivf er chancen endnu større :-) jeg krydser alt hvad jeg kan. Jeg skal desværre vente op til 6 måneder med ivf.

Anmeld

2. december 2010

Miia90

CamillaValby skriver:

Puha jeg har det lige som dig. Men husk på de to streger :-) vi er i forvejen igennem et helvede og med ivf er chancen endnu større :-) jeg krydser alt hvad jeg kan. Jeg skal desværre vente op til 6 måneder med ivf.

tak søde.

hvorfor har du ventede i 6mdr ?

hvor går du i behandling henne?

Anmeld

2. december 2010

Lisbeth1985

Hej søde!

Det ser ud til, at vi kommer til at følges ad.. Hvornår skal du starte på næsesprayen? Jeg skal d.28 dec.

Anmeld

2. december 2010

Miia90

2. december 2010

Miia90

Lisbeth1985 skriver:

Hej søde!

Det ser ud til, at vi kommer til at følges ad.. Hvornår skal du starte på næsesprayen? Jeg skal d.28 dec.

fantatisk og have dig og følges med og dele de hele med  jeg ved ikk rigtig noget endnu, skal først ringe der ind på min første mens dag. og det bliver omkring jul

Anmeld

2. december 2010

Tanas

Jeg skal også starte på IVF på Holbæk. Går og venter på brev med dato for 1. samtale

Held og lykke

Anmeld

2. december 2010

Miia90

Tanas skriver:

Jeg skal også starte på IVF på Holbæk. Går og venter på brev med dato for 1. samtale

Held og lykke

Fantastisk jeg har været til samtale hos min gynækolog. og skal ringe tik holbæk på min første mens dag, engang inden jul

synes det virker meget forvirrende, med hva der skal ske hvornår osv

Anmeld

2. december 2010

CamillaValby

Miia90 skriver:

tak søde.

hvorfor har du ventede i 6mdr ?

hvor går du i behandling henne?

Jeg er i det private nu og skal sendes til det offentlige på min klinik koster ivf 17500 kr plus homoner. Så det er pænt dyrt så vil hellere til det offentlige. Nu skal jeg insemineres i morgen så håber at den er der denne gang :-)

Anmeld

2. december 2010

Miia90

CamillaValby skriver:

Jeg er i det private nu og skal sendes til det offentlige på min klinik koster ivf 17500 kr plus homoner. Så det er pænt dyrt så vil hellere til det offentlige. Nu skal jeg insemineres i morgen så håber at den er der denne gang :-)

er du i iui eller ivf?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.