Baby har hikke - træls!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Maise

Lolli skriver:

Er i uge 37+2 og baby inde i maven har hikke. er jeg den eneste der synes det er virkelig irriterende?? Den der rytmiske trykken gir mig kuller.

OOOORK MAND. Clara havde hikke MAAAnge gange om dagen, nogle gange vågnede jeg om natten ved hun havde hikke. husker det ikke som irriterende. men jeg havde også pletblødninger, plukkeveer, blærebetændelse, ekstreme ødemer,bækkenløsning, graviditetssukkersyge, igangsættelse af fødsel 14 dage før tid at tænke på. så hikken tog jeg ikke så slemt, men kan godt huske at hun gjorde det meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Lolli

Maise skriver:

OOOORK MAND. Clara havde hikke MAAAnge gange om dagen, nogle gange vågnede jeg om natten ved hun havde hikke. husker det ikke som irriterende. men jeg havde også pletblødninger, plukkeveer, blærebetændelse, ekstreme ødemer,bækkenløsning, graviditetssukkersyge, igangsættelse af fødsel 14 dage før tid at tænke på. så hikken tog jeg ikke så slemt, men kan godt huske at hun gjorde det meget.

Ja, ok. Jeg skal nok ikke brokke mig over en smule hikke.

Men nu kører den igen - det kommer åbenbart samme tid hver aften.

Anmeld

2. december 2010

Maise

Lolli skriver:

Ja, ok. Jeg skal nok ikke brokke mig over en smule hikke.

Men nu kører den igen - det kommer åbenbart samme tid hver aften.

det er fordi din baby drikker forstervand ( som er godt ) og forsluger sig. det sagde min jordemoder ;-)

Anmeld

3. december 2010

Lolli

Ok, det vidste jeg ikke. Men pudsigt at det så kommer samme tid hver dag??!

Anmeld

3. december 2010

DK

Hikke er jo derudover sammentrækninger i mellemgulvet, og den samme "bevægelse" man bruger til at trække vejret med (bare lige lidt mere roligt, ikke?)

Derfor øver barnet sig i at trække vejret når det hikker og er derfor en rigtig positiv ting!

Men stadig UTROLIGT irriterende!  Jeg tror det er fordi det er rytmisk! Og bliver ved og ved og ved, he he

Anmeld

4. december 2010

Karina84

Lolli skriver:

Er i uge 37+2 og baby inde i maven har hikke. er jeg den eneste der synes det er virkelig irriterende?? Den der rytmiske trykken gir mig kuller.

Ih jeg læste godt dit indlæg her den anden dag og tænkte at jeg ville svare at jeg også mærkede lidt hikke indimellem (er 27+0 i dag).

Pudsigt nok efter dit indlæg er han bare begyndt at hikke endnu mere! Det er flere gange om dagen og jeg er ikke i tvivl... Dog er han ikke så stor endnu at det er så træls, det er ikke meget værrer end når han leger med min navle og hvad han ellers mosler rundt med derinde

Anmeld

4. december 2010

Lolli

Karina84 skriver:

Ih jeg læste godt dit indlæg her den anden dag og tænkte at jeg ville svare at jeg også mærkede lidt hikke indimellem (er 27+0 i dag).

Pudsigt nok efter dit indlæg er han bare begyndt at hikke endnu mere! Det er flere gange om dagen og jeg er ikke i tvivl... Dog er han ikke så stor endnu at det er så træls, det er ikke meget værrer end når han leger med min navle og hvad han ellers mosler rundt med derinde

Kan slet ikke huske om jeg kunne mærke hikke så tidligt - men sorry at jeg har fået gjort dig opmærksom på det, så du mærker det mere nu.  Hihi...

Det er ligesom det med at se barnevogne og tykke maver alle steder når man er gravid.

Anmeld

4. december 2010

Karina84

Lolli skriver:

Kan slet ikke huske om jeg kunne mærke hikke så tidligt - men sorry at jeg har fået gjort dig opmærksom på det, så du mærker det mere nu.  Hihi...

Det er ligesom det med at se barnevogne og tykke maver alle steder når man er gravid.

Hehe det er i orden  Det er som om han skal vise at det kan han altså også godt finde ud af  

Tja det er nok tidligt, men er ikke i tvivl... Kunne også mærke liv ret tidligt i min graviditet, måske er det fordi jeg er (eller var ) ret tynd, så er ikke så meget ekstra på sidebenene - det er der så kommet efterhånden

Anmeld

4. december 2010

Den lykkelige

Jeg er i uge 28 nu og hun har også hikke flere gange om dagen og har kunne mærke det i mange uger 

Synes slet ikke det irriterende, men hyggeligt, elvom det nogen gange tager vildt lang tid..

Hun havde også hikke igår da vi skulle have lavet 3D scanning, og det hele rykkede bare rundt hver gang hun hikkede..

Anmeld

4. december 2010

Baby2010/2013

Lolli skriver:

Jeg er præcis i uge 39 og jeg har det på helt samme måde, men jeg syntes man vænner sig til det - men jo, det kan også drive mig til vanvid engang imellem, men prøver at abstraherer fra det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.