Baby har hikke - træls!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.924 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Lolli

Er i uge 37+2 og baby inde i maven har hikke. er jeg den eneste der synes det er virkelig irriterende?? Den der rytmiske trykken gir mig kuller.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

2721

Lolli skriver:

Er i uge 37+2 og baby inde i maven har hikke. er jeg den eneste der synes det er virkelig irriterende?? Den der rytmiske trykken gir mig kuller.

kan godt huske det syntes heller ikke altid det var lige sjovt

Anmeld

1. december 2010

Laulund87

Haha jeg syntes også det var rimelig irriterende i længden

Anmeld

1. december 2010

Pige2009

Lolli skriver:

Husker det tydeligt - Laura havde hikke flere gange dagligt

Anmeld

2. december 2010

Magsen

Lolli skriver:

orh det kender jeg alt til .. min datter havde hele tiden hikke inde i mavsen .. jeg synes også det var rigtig irreterende

Anmeld

2. december 2010

Silas&Mille

Laulund87 skriver:

Haha jeg syntes også det var rimelig irriterende i længden

Det samme her.

Men man vænner sig til det 

Anmeld

2. december 2010

mortilnoahogmelina

Heeh , det kender jeg alt til

- jeg ser det som noget positivt at den lille i maven har det godt - jeg synes det er meget sjovt , og ser det som noget meget livsbekræftende når den hikker - så ved jeg den har det godt

Anmeld

2. december 2010

Clisolka

Isabella havde også hikke i min mave flere gange dagligt.. Nogle gange kunne det være vildt irreterende, men så vidste jeg da at der var liv derinde. Nu har hun også hikke flere gange dagligt (4 uger gammel)

Anmeld

2. december 2010

Malonde1985

Lillemanden i maven her, har også hikke konstant! Det er selfølgelig ikke det rareste , men bliver alligevel beroliget når jeg mærker det, for så ved jeg han er der og har det godt  og så er det ligesom til at leve med. Det plejer ikke at vare så længe ad gangen, men han har det flere gange om dagen..

Anmeld

2. december 2010

Lolli

Ja, selvfølgelig er det rart at vide at der er liv. Men altså igår var det i næsten 3 kvarter. Puh, jeg blev helt skør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.