Oj, hvor splittet kan man være...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Ranarupta

LIZO skriver:

liam havde lige så svært ved det.. men forsandt helt da han kom ud af tremmesengen. tror nogle børn er klaustrobisk. det  er mine børn.  jeg synes ikke det er kampen vær. zoey kan ikke sove om natten når vi har kørt med hun skal falde i søvn derinde.  hun skriger i 3 timer. og ender med at være vågen hele natten.. og er helt færdige i flere dage efter, det orker jeg bare ikke.. vi har prøvet 1 måned..

Nårh... Det er da også bare rigtigt synd! 
Jeg synes, at det skal være en god oplevelse at være i sin seng. Selvfølgelig kan der være indkøringsproblemer eller enkeltstående tilfælde, men når I har prøvet så længe, så kommer det måske heller ikke til at køre med tremmesengen...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Milka

det kan virke så barsk at overlade sådan et lille pus til sig selv i sin egen seng på sit eget værelse – men tro mig, når jeg siger, at du giver barnet en KÆMPE gave, når du lærer det at falde i søvn på egen hånd. og jo tidligere jo bedre!

rigtig held og lykke, det skal nok gå!

knus fra camilla + 2 stk sovehoveder

Anmeld

2. december 2010

Ranarupta

Milka skriver:

det kan virke så barsk at overlade sådan et lille pus til sig selv i sin egen seng på sit eget værelse – men tro mig, når jeg siger, at du giver barnet en KÆMPE gave, når du lærer det at falde i søvn på egen hånd. og jo tidligere jo bedre!

rigtig held og lykke, det skal nok gå!

knus fra camilla + 2 stk sovehoveder

Ihh, det er så dejligt at høre, at man ikke udsætter sit barn for unødvendige timer med gråd.

Knus - også til de to sovebøtter

Anmeld

6. december 2010

Barbamama

Ranarupta skriver:

Ja, jeg glæder mig såååå meget til at sengen igen er vores. Både til at sove ordentlig i og til at...   

Anmeld

6. december 2010

oo

åh mand! jeg kunne mærke på mig selv, at jeg ville ende der hvor jeg simpelthen ikke KUNNE putte hende andre steder end hos mig, hvis ikke jeg var dødhård og puttede hende i vuggen meget kort efter fødslen. det tog mig en uge at nosse mig sammen til rent faktisk at gøre det og jeg vrælede af flere omgange fordi jeg ikke VILLE!! men så gjorde jeg det og det gik - selvom man står over vuggen og tjekker åndedræt og alting HELE tiden. nu er vi så igang med projekt "man falder i søvn i vuggen og ikke på mors arm" og det er også hårdt, synes jeg!

- og ja, sjovt nok kan Søren overhovedet heller ingen af de ting herhjemme

jeg ville bare sige, at jeg føler virkelig med dig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.