dvd fra ude og hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

Harley

Nu har jeg fået 5 positive tilbagemeldinger

Bare skriv, mailadressen er på side 1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

krissekrasse

Hey det lyder smart - det vil jeg også kunne - hvordan gør du, Harley?

Anmeld

5. december 2010

slettet_7530

Harley skriver:

Det er jeg da ked af at høre, så har de tænkt lidt over det inden de sendte DVD'en på gaden

Det er muligt jeg stadig kan hjælpe, hvis du kan smide DVD'en i PC'en og sende filen der hedder: VTS_12_0.IFO til 'keld01@forum.dk' så er det muligt jeg kan finde din kode

har sendt en pm til dig

Anmeld

5. december 2010

Tullemor

Fandt ud af at hvis man vælger titel 20 og derefter kapitel 1 så kan man også starte filmen uden kode dette på en PS2

Anmeld

5. december 2010

Fridag

krissekrasse skriver:

Hey det lyder smart - det vil jeg også kunne - hvordan gør du, Harley?

Tja.. Derudover lyder det ULOVLIGT 

Man må formode at det at skaffe sig gratis adgang til materiale som er købsbetinget, betragtes som tyveri

Anmeld

5. december 2010

Tullemor

Der står ikke på forsiden af bladet at det er købsbetinget og endvidere så er det først inde i bladet at der står at du skal betale for den film så det er jo et eller andet sted bondefangeri fra bladets side eller hva???

Anmeld

5. december 2010

slettet_7530

Der står ikke på forsiden af bladet at det er købsbetinget og endvidere så er det først inde i bladet at der står at du skal betale for den film så det er jo et eller andet sted bondefangeri fra bladets side eller hva???

sådan har jeg det også blev meget skuffet og overrasket over at man skulle betale for den, da der stod gratis film med bladet, og så med småt inde i selve kassetten står der at man skal sende den sms

Anmeld

5. december 2010

Plysbjørnen

Tullemor skriver:

Nej, for du får far til filmen gratis. og ønsker du at se Planet 51 filmen kan du købe den for 69 kr, dvs du sparer 139 som filmen koster, og det er der ikke noget bondefangeri i.

Anmeld

5. december 2010

KWL

BBK skriver:

Nej, for du får far til filmen gratis. og ønsker du at se Planet 51 filmen kan du købe den for 69 kr, dvs du sparer 139 som filmen koster, og det er der ikke noget bondefangeri i.

Fuldstændig enig

En film gratis og en man kan købe ret billigt. Så billigt at man vel ikke behøver at snyde

Anmeld

5. december 2010

Dot D

Vi har lige set den, efter at den blev betalt over sms. Sjov og god film

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.