dvd fra ude og hjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.493 visninger
31 svar
0 synes godt om
1. december 2010

ønskerbaby

er der nogen her inde der har købt ude og hjemme idag og bestilt koden til planet 51

grunden til jeg spørger er om det virker har ikke lyst til at betale 69kr hvis det ikke virker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Harley

Du kan prøve denne kode: 3762

Så kan du selv se om det virker

Anmeld

3. december 2010

LLN

Æv den virker ikke.

Anmeld

3. december 2010

Harley

LLN skriver:

Æv den virker ikke.

Det er jeg da ked af at høre, så har de tænkt lidt over det inden de sendte DVD'en på gaden

Det er muligt jeg stadig kan hjælpe, hvis du kan smide DVD'en i PC'en og sende filen der hedder: VTS_12_0.IFO til 'keld01@forum.dk' så er det muligt jeg kan finde din kode

Anmeld

4. december 2010

jesper1234

Hej du,

Jeg har köbt den og har talt med flere der ogsä har köbt den. Det du skal göre at at fölge menuen pä dit TV - Klikke "nej" til at du har en pinkode allerede - "Accepter" pä betingelserne - og derefter sende den 7-cifrede kode dit TV viser til 1401 (starter med 007....)- og vupti, sä fär du din pinkode tilbage... Synes det er smart )

Mvh

Jesper med nu glade börn

Anmeld

4. december 2010

ønskerbaby

jesper1234 skriver:

Hej du,

Jeg har köbt den og har talt med flere der ogsä har köbt den. Det du skal göre at at fölge menuen pä dit TV - Klikke "nej" til at du har en pinkode allerede - "Accepter" pä betingelserne - og derefter sende den 7-cifrede kode dit TV viser til 1401 (starter med 007....)- og vupti, sä fär du din pinkode tilbage... Synes det er smart )

Mvh

Jesper med nu glade börn

sende koden 007---- til 1401 også trækker de 69kr også kan jeg se filmen?

Anmeld

4. december 2010

slettet_7530

chelleb skriver:

sende koden 007---- til 1401 også trækker de 69kr også kan jeg se filmen?

ja det er sådan man skal gøre

Anmeld

4. december 2010

slettet_7530

Harley skriver:

Det er jeg da ked af at høre, så har de tænkt lidt over det inden de sendte DVD'en på gaden

Det er muligt jeg stadig kan hjælpe, hvis du kan smide DVD'en i PC'en og sende filen der hedder: VTS_12_0.IFO til 'keld01@forum.dk' så er det muligt jeg kan finde din kode

Jamen der er vel en kode pr film, elelrs går hele ideen jo af eller havd?

Anmeld

4. december 2010

Harley

Jep, en kode pr. film, jeg har prøvet på 2 indtil videre og min egen virker

Jeg skal have tilbagemelding fra dem der sendte filen til mig om deres også virker

Anmeld

4. december 2010

Harley

Nu har jeg fået et positivt svar, og en familie der kan se Planet 51

Selvfølgelig uden at sende en sms, og betale 69,-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.