Julekalender????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

SaNiNa

Nicklas er slet ikke gammel nok til at forstå den julekanlender på dr.1 vi så lidt af sebastians jul og så satte vi bamses julerejse på og det var et rent hit.

Pryus prøver vi imorgen eftermiddag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Svei

Stumpen skriver:

Ja, den er pæn dyr, hvis det er den fra i år du har købt..

Er det...

Anmeld

1. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Enig i at det bliver sendt sent, men derfor er det ikke ensbetydende med at Mathilde ikke må se det. Hun er lige blevet 6 år, men har altid fået lov at se det de sidste par år, og det får hun naturligvis også lov til i år. Det drejer sig om en måned, det ser vi ikke som et stort problem herhjemme

Anmeld

1. december 2010

Stumpen

Vie. skriver:

Er det...

Surt... Men så husk til næste år at selv en månedes abonnement derinde er billigere end årets julekalender

Anmeld

1. december 2010

Benjamins'mor

Min lillebror er 4 år, han plejer at komme i seng kl. 19.30. Men hvert år i december, får han lov til at se julekalenderen.

Anmeld

1. december 2010

Svei

Stumpen skriver:

Surt... Men så husk til næste år at selv en månedes abonnement derinde er billigere end årets julekalender

Ja..må jeg huske... tak...

Anmeld

1. december 2010

Louisiana

Stumpen skriver:

Hvis de må, så mener jeg at have hørt en reklame om at sputnik koster 1 kr resten af året, så kan de også se pyrus..

Det tilbud kunne man kun få i november

Anmeld

1. december 2010

Stumpen

Louisiana28 skriver:

Det tilbud kunne man kun få i november

Nå for dælen 

Anmeld

1. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her kommer Luka og Lina i seng kl. 19, så de må pænt vente til imorgen med, at se genudsendelsen at Pyrus. Selvom Luka er 3  år skal han passe sin sengetid, da han ellers er skrup-umulig dagen efter og så bliver december MEGET lang.

De har set Sebastians julekalender og det var et stort hit

Vi har Bamsens Julekalender på dvd og den har vi set de sidste 2 uger

Anmeld

1. december 2010

Munder

Min datter på 4 år, får ikke lov til at se julekalender kl. 20.00. Hun ville være fuldstændig smadret dagen efter, hvis hun først kommer i seng 20.30. (hun sover normalt kl. 19.15 hver aften - pånær fredag hvor der er disney sjov)

Vi satser på genudsendelsen, hvilket vores børnehave også har anbefalet, da de er trætte af sure/trætte børn der har været for længe oppe.

Dorte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.