Julekalender????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Kamelia

Hmm er det bare mig eller bliver Pyrus sendt MEGET sent? Mine unger, dem der er i "fjernsynsalderen" er 4 1/2 og 7 år og jeg mener IKKE mine unger skal være oppe hver dag til 20.30, for at se julekalender!?

Den på DR1 mener jeg også er for voldsom, men det er måske fordi mine piger er meget følsomme og ikke gode til skræmmende ting.

Jeg forstår virkelig ikke ideen i at sende en julekalender, der i den grad henvender sig til de små, som Pyrus jo gør, så sent.

Hvad siger I?

Hilsen en, i tøsernes øjne, meget streng mor, der har sagt at de må se Pyrus i morgen når det bliver genudsendt!

Kamelia (den skrappe)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Svei

Nu har vi ikke tv så kan kun se den på dr1 på nettet og så har jeg købt Pyrus som vis er inden, så er der slået to fluer med et smæk.

Anmeld

1. december 2010

LinLin

TV2 har altid sendt deres julekalender kl 20

David får lov at blive oppe - han er 4 år - men vi skal jo heller ikke op om morgenen, da jeg er på barsel. Ellers måtte han også vente på genudsendelsen Men er spændt på om det overhovedet fanger ham!

Anmeld

1. december 2010

Stumpen

Vie. skriver:

Nu har vi ikke tv så kan kun se den på dr1 på nettet og så har jeg købt Pyrus som vis er inden, så er der slået to fluer med et smæk.

Hvis de må, så mener jeg at have hørt en reklame om at sputnik koster 1 kr resten af året, så kan de også se pyrus..

Anmeld

1. december 2010

FrkT

Altså TV2 har altid sendt deres julekalender kl 20, og alle Pyrus-julekalenderne er jo TV2's - ikke DR1's. Og da jeg var lille fik jeg altså også lov at være lidt længere oppe i december måned og se julekalender, og det overlevede jeg alligevel  Synes også der skal være noget specielt ved december måned, og synes ikke det gør noget. Men det er selvfølgelig helt op til dig som mor, om du synes de må være det længere oppe eller hellere skal se genudsendelsen.

Synes det er fint at julekalenderne spreder sig lidt bredt aldersmæssigt.... og som du siger kan Pyrus ses af de helt små, men i stor grad også af større mennesker og sågar voksne. Så er der nogle der henvender sig lidt mere til de yngste, og nogle der henvender sig lidt mere til de ældste. Og det svinger jo hvilke der bliver sendt det pågældende år.

Så kort sagt; jeg synes det er helt fint de sender det kl 20, der er jo også mange familier der først spiser aftensmad ved 19-19.30 tiden, og så er det jo rart at ungerne der også kan nå at se julekalender.

Anmeld

1. december 2010

HelleBelle

Malte på 6år ser den på ramasjang kl 18," jul i Svinget", den er sød- i morgen må han så se pyrus når den bliver genudsendt. Kl 20 er også for sent for Malte som bliver vækket kl 06.45 på skoledage.

Så Malte ser 2, "jul i svinget" varer dog kun  ca20min.

Kh
Helle

Anmeld

1. december 2010

Hansen97

FrkT skriver:

Altså TV2 har altid sendt deres julekalender kl 20, og alle Pyrus-julekalenderne er jo TV2's - ikke DR1's. Og da jeg var lille fik jeg altså også lov at være lidt længere oppe i december måned og se julekalender, og det overlevede jeg alligevel  Synes også der skal være noget specielt ved december måned, og synes ikke det gør noget. Men det er selvfølgelig helt op til dig som mor, om du synes de må være det længere oppe eller hellere skal se genudsendelsen.

Synes det er fint at julekalenderne spreder sig lidt bredt aldersmæssigt.... og som du siger kan Pyrus ses af de helt små, men i stor grad også af større mennesker og sågar voksne. Så er der nogle der henvender sig lidt mere til de yngste, og nogle der henvender sig lidt mere til de ældste. Og det svinger jo hvilke der bliver sendt det pågældende år.

Så kort sagt; jeg synes det er helt fint de sender det kl 20, der er jo også mange familier der først spiser aftensmad ved 19-19.30 tiden, og så er det jo rart at ungerne der også kan nå at se julekalender.

Nemlig

Anmeld

1. december 2010

Svei

Stumpen skriver:

Hvis de må, så mener jeg at have hørt en reklame om at sputnik koster 1 kr resten af året, så kan de også se pyrus..

Ok, det var billigt og øv, nu har jeg givet en formue for en film...

Anmeld

1. december 2010

Valle81

Kamelia skriver:

Hmm er det bare mig eller bliver Pyrus sendt MEGET sent? Mine unger, dem der er i "fjernsynsalderen" er 4 1/2 og 7 år og jeg mener IKKE mine unger skal være oppe hver dag til 20.30, for at se julekalender!?

Den på DR1 mener jeg også er for voldsom, men det er måske fordi mine piger er meget følsomme og ikke gode til skræmmende ting.

Jeg forstår virkelig ikke ideen i at sende en julekalender, der i den grad henvender sig til de små, som Pyrus jo gør, så sent.

Hvad siger I?

Hilsen en, i tøsernes øjne, meget streng mor, der har sagt at de må se Pyrus i morgen når det bliver genudsendt!

Kamelia (den skrappe)

Enig - det er forrykt.

Asta er snart 7 og hendes sengetid er normalt 1900, men jeg kan ikek f mig selv til at sige hun må se genudsendelse - for såå er hun jo udenforimorgen når de andre snakker omafsnittet - så jeg giver mig i december og må sådøje meden dødtræt pige i heeeeeeeeeeeeeeeeeele december:0)

Absalons hemmelighed får hun ikke lov at se da hun så nemt får mareridt - så den er hun med på er "forbudt"

Christina

Anmeld

1. december 2010

Stumpen

Vie. skriver:

Ok, det var billigt og øv, nu har jeg givet en formue for en film...

Ja, den er pæn dyr, hvis det er den fra i år du har købt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.