Pladsproblemer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

SSL

Secrets skriver:

Tak for alle jeres svar. Så går det nok! Det har virkelig stresset mig de sidste dage, og har haft helt mavepine over det, men jeg tror godt, vi kan få plads til den lille. Nu skal jeg så bare blive gravid

Glemte også at skrive mht. kælderrummet.. Nu ved jeg jo ikke hvordan det er, der hvor I bor.. Vi har en god kælder, og der er selvf. ikke varme på, men synes hverken den er fugtig eller klam.. Jeg vil selv stille barnevogn derned, med en lås på, da jeg ikke vil på 2. sal med den  så det kommer an på kælderrummet, hvis det er lidt nyere er der langt mere tæt end de gamle bygninger, det er min erfaring herfra  Så den kommer derned når det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Frøken J.

SSL skriver:

Glemte også at skrive mht. kælderrummet.. Nu ved jeg jo ikke hvordan det er, der hvor I bor.. Vi har en god kælder, og der er selvf. ikke varme på, men synes hverken den er fugtig eller klam.. Jeg vil selv stille barnevogn derned, med en lås på, da jeg ikke vil på 2. sal med den  så det kommer an på kælderrummet, hvis det er lidt nyere er der langt mere tæt end de gamle bygninger, det er min erfaring herfra  Så den kommer derned når det er

Uh, kan godt høre den er tricky så. Den bygning vi bor i er meget gammel, så kælderen er måske ikke så god. Fårk. Hvad fanden skal vi så gøre med den? Vi bor også på 2. sal. Hehe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.