Secrets skriver:
Den er sku lidt tricky den her.. Min kæreste og jeg planlægger jo en lille, og er først lige gået i gang. Smed p-pillerne mandag i sidste uge, og har lige nu min mens, men alt det er egentlig underordnet. Vi har mange gode omstændigheder for at skabe et nyt liv: En fin økonomi, et kærligt forhold, baglandet i orden med familie, der er klar til at støtte rigtig godt op om den lille, samt uddannelser, der tillader plads til en lille. Der er bare ÉN ting. Vi har jo ikke så meget plads. Vi bor på 55 kvadratmeter, fordelt på stue, gang, soveværelse, køkken og lille WC. Vi har rigtig mange ting og møbler, så der er jo egentlig fyldt op over det hele, og derfor er jeg begyndt at få lidt stress over plads til babyting!
Nogle af tingene kan flyttes. Fx har vi sådan en tøjstang i enden af soveværelset, der kan fjernes, så der kan stå en vugge. Vores klædeskab er meget stort, så der kan godt være noget babytøj. Men det er jo langt fra de eneste ting, man skal have! Hvad med puslebord? Jeg kan jo for så vidt godt bruge kommoden i stuen til puslebord. Det er ret bredt, og der står bare lidt pyntegenstande ovenpå, men ja. Der er bare så mange ting.
Vi er self. enig om, at når barnet bliver lidt ældre, så skal vi bo større, så det kan få sit eget værelse. Men hvad med nu? Jeg mener ikke, det skal være en hindring for at få børn, for min mor og far boede hos min mormor, den første tid de havde mig, og det har jeg sku ikke taget skade af. Jeg er bare i tvivl om, hvordan jeg bedst griber den manglende plads an. Hvad ville i gøre? Og ville i turde lade barnevognen stå nede i kælderen, når i ikke var ude? Vi har godt nok et kælderum, men det er ikke i vores opgang, men i en af de andre..
Heej med dig 
Vi står i sammen situation som jer . Dog er jeg allerede gravid, og har termin her d 31/12 .
Vi bor på 50 kvm . i en ungdomsbolig hvor vi så ikk længere må bo bagefter , jo til barnet er 6 måneder .
Vi leder med lys og lygte efter noget andet , og gerne større . Men nok om det , det var ikk det det handlede om 
Men vi har en stue med åbent køkken bad gang og værelse .
Vi har i stuen spissebord , sofabord(lille) sofa to gulvlamper tvbord og tv self . Her er der ikk som sådan plads til nogen baby ting .
I soveværelset , har vi gjort plads til vugge og puslebord på den ene væg , udover det har vi en komode til tøj til baby der .
Så tro mig det kan sagtens lade sig gi sig hvis man bare vil , du skal nok finde en løsning på det når først baby tingene er købt
Det gjorder vi og jeg er sådan rimelig tilfreds med rresultatet , selvom jeg elsker plads og der er der desværre bare ikk nu , men det kan lade sig gøre og det er det vigtigste 
Jeg ville personligt selv ikk sætte min barnevogn i en kælder tilhørende lejligheder , jeg synes tit der et sådan lidt fugtigt der nede , og jeg vile blive sååååå ked hvis der gik mug i vores barnevogn .
Vi har valgt at have den stående i gangen ,lidt problematisk med pladsen ja , men mest sikker og her kan der ikk ske noget med den .
Bare lige en lille mening fra mig 
Knus