Blodprøver for at tjekke levertal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

VNB

SussieThyssen skriver:

Håber da på en update

Skal helt sikkert nok smide en update herinde, hvad enten det blir det ene eller det andet som blir fundet ud af 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

SussieThyssen

VNB skriver:

Skal helt sikkert nok smide en update herinde, hvad enten det blir det ene eller det andet som blir fundet ud af 

Anmeld

1. december 2010

Mette.

VNB skriver:

tak for det hurtige svar

Ja det er skønt at den lille har det godt derinde! og ja jeg håber virkelig også at den gerne snart vil ud!

Det er også rart at høre at du har oplevet det samme UDEN at der var noget galt  og synes at det er fint at de hellere vil være sikre og derfor tjekke op på det. Og som vi begge to har fået afvide er det jo heldigvis i de fleste tilfælde bare uskyldig kløe. Men UHA hvor det dog klør!!!

Kløede dit maveskind så konstant på denne måde helt indtil du fødte???

Ja, rigtig meget. Nogen gange kunne jeg næsten kradse den helt til blods også var den helt rød og varm fordi jeg kløede sådan på den.

det fortsatte desværre til jeg fødte og det skete selvfølgelig først 41+1. Så  for at du maks skal gå 1 uge mere. 

Anmeld

1. december 2010

VNB

Mette. skriver:

Ja, rigtig meget. Nogen gange kunne jeg næsten kradse den helt til blods også var den helt rød og varm fordi jeg kløede sådan på den.

det fortsatte desværre til jeg fødte og det skete selvfølgelig først 41+1. Så  for at du maks skal gå 1 uge mere. 

uha det var godt nok også træls at gå helt til 41+1 med det! Håber jeg godt nok ikke at jeg kommer til....

Jeg klør mig også så meget så min mave er helt rød og varm... kan simpelthen ikke lade vær, for hvis jeg prøver at ignorere det blir det bare værre og værre! men klør kun udenpå tøjet, så heldigvis er huden ikke kradset til blods  Prøver også at klappe lidt på maven for at mindste kradsemærker.... Har også prøvet et langt varmt bad, men intet hjælper....

har godt hørt om graviditets kløe før, men havde faktisk ikke troet at det kunne klø SÅ meget og så bare ud i et hele tiden...

Men ak, nu har jeg også haft verdens nemmeste graviditet, så mon ikke jeg burde overleve "lidt" kløe her til sidst  føler næsten ikke at jeg kan have lov at brokke mig  men for s.... hvor det altså klør!

Anmeld

1. december 2010

LIZO

VNB skriver:

hvad var dine symptomer? Kun kløe på maven, eller havde du også på hænder og fødder?

Jamen jeg ville jo næsten ikke have noget imod at blive sat igang imorgen hvis det endelig var  men vil selvfølgelig helst have besked om at alt er normalt med blodprøverne, og så vente på at naturen selv sætter mig igang

jeg havde kløe over alt.. måtte ha noget i hændere hele tiden går ikke at kradse mig selv til blods..  det er så øv.. 

jeg havde en meget hurtig fødslen selvom det var før tid. men os barn nummer 2. den første blev jeg os sat i gang. men fødte 5 timer efter de havde taget vandet. og med 1 1/2 time med veer.. så det er ikke altid så skidt at blive sta i gang

held og lykke imorgen

Anmeld

1. december 2010

VNB

LIZO skriver:

jeg havde kløe over alt.. måtte ha noget i hændere hele tiden går ikke at kradse mig selv til blods..  det er så øv.. 

jeg havde en meget hurtig fødslen selvom det var før tid. men os barn nummer 2. den første blev jeg os sat i gang. men fødte 5 timer efter de havde taget vandet. og med 1 1/2 time med veer.. så det er ikke altid så skidt at blive sta i gang

held og lykke imorgen

ih ja det var godt nok en dejlig hurtig fødsel! Jeg kan da kun håbe på at være lige så heldig hvis det nu endelig skal være

Ja jeg skal også nærmest sidde på mine hænder for ikk at klø mig HELE TIDEN.... det er faktisk lige til at blive en lille smule sindsyg over

og mange tak, ser frem til at få nogle svar på det hele imorgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.