Hejsa!
Er idag 39+0 og er lige kommet hjem fra det sidste jordemoder besøg. Alt går som det skal med lille bebs. Står fast med hovedet, Flot hjertelyd og skudt til at veje 3300 gram 
men jeg nævner så for jordemoder at jeg i de sidste 3-4 dage har haft en voldsom kløe på maven. Det er især blevet værre de sidste 2 dage, og i nat har jeg nærmest ikke sovet for det... min mave er helt rød og varm, og klør KONSTANT!
Jordemoder siger at det kan være huden der strækker sig, men da der ingen tegn var på nogle strækmærker, synes hun jeg skal ind på sygehuset imorgen for at få blodprøver samt få lavet et tjek oppe på fødegangen.
har fået en tid til kl 08.00 imorgen og skal møde fastende da de skal tjekke lever-tal og galdeblære-tal (tror jeg nok
) derfter vil de på fødegangen undersøge mig lidt, og HVIS blodprøverne viser noget vil de måske sætte fødslen igen...
Jordemoder sagde dog at det i de fleste tilfælde var harmløst kløe, men at de altid lige vil sikre sig at man ikke har ændret leverfunktion da det kan påvirke den lille bebs negativt.
Er ikke som sådan nervøs, men vil gerne høre om andre har erfaringer med at få taget disse blodprøver og hvad de evt viste, og hvad der så skete efterfølgende?
Håber at nogle vil svare 
Anmeld