cran canaria- Har du været der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

tinasmor

Mange tak for alle jeres input. Det er dejligt I gad svare. Ja, jeg er lidt nervøs for vejret. For hele pointen er jo at komme ned til varmen, og det ville være rigtig ærligt at smide f.eks 15.000 kr og så er det kun små lunt må jeg vist lige undersøge.

Tak for alle jeres svar hvor I vil anbefale man bor. Jeg er nok mest til at der sker lidt og ikke for langt op i bjergene.

Men må vist hellere lige undersøge det med vejret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Jyden

Ja, vejret skulle være lidt mere usikkert i vintermånederne, men da vi undersøgte det for januar var konklusionen, at man kan forvente at det er som dansk sommer, altså opmod 25 grader om dagen, når det er varmest, men at der også kan være dage med 19-20 grader, at der bliver køligt om aftenen og der kan også forekomme regn.

Vi skal afsted i 3 uger, så vi satser på at få en hel del dage med sommer og sol, og så pyt med at der også er et par regnvejrsdage, hvor der der kun er smålunt  - alt andet end frostgrader i DK er ønskeligt

Anmeld

1. december 2010

mor-til-vanessa

tinasmor skriver:

Vi havde tænkt at rejse til Egypten til Januar, men jeg er gravid (kun 9 uger) og jeg er blevet lidt bekyrmet pga de maveinfektioner jeg har hørt om mange får der nede hvis man er uheldig.

Derfor tænker jeg måske at vi måske kunne tage til cran canaria.

Nogle af jer der har været der og kan anbefale et godt sted?
Et dejlig børnehotel.det behøver ikke være billigt bare det er godt.

Jeg tænker måske er 4 stjernet hotel med all inclusive, men det behøver det selvfølgelig ikke være.

Ellers må I meget gerne anbefale områder (så vidt jeg kan se er øen delt op i områder) Det bedste sted til en pige på 3 år (strand osv)

håber også vejret er fint nok sådan midt januar.

Nogle der kan hjælpe?

På forhånd tak.

elsker gran canaria.

jeg har boet der i 3 mdr i puerto rice og det kan jeg helt klart anbefale. jeg har jo boet privat, men har også boet på et hotel der hedder altamar, det ligger godt nok oppe på bjerget, men er ca 10 i taxa og det er ikke så dyrt at køre i taxa. så er der en strand der hedder amadorez ( staves ) og det er den bedste strand i puerto rice. der er også en strand der hedder anfi beach, men det koster penge da den høre til et hotel. der er dog en smutvej men kan ikke huske den.

i puerto rice er det meget blandet. familie og unge der fester, hvor hvis du bor i playa del ingless er det meget unge der fester.

du er altid velkommen til at skrive hvis du vil vide mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.