cran canaria- Har du været der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.844 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. december 2010

tinasmor

Vi havde tænkt at rejse til Egypten til Januar, men jeg er gravid (kun 9 uger) og jeg er blevet lidt bekyrmet pga de maveinfektioner jeg har hørt om mange får der nede hvis man er uheldig.

Derfor tænker jeg måske at vi måske kunne tage til cran canaria.

Nogle af jer der har været der og kan anbefale et godt sted?
Et dejlig børnehotel.det behøver ikke være billigt bare det er godt.

Jeg tænker måske er 4 stjernet hotel med all inclusive, men det behøver det selvfølgelig ikke være.

Ellers må I meget gerne anbefale områder (så vidt jeg kan se er øen delt op i områder) Det bedste sted til en pige på 3 år (strand osv)

håber også vejret er fint nok sådan midt januar.

Nogle der kan hjælpe?

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Den lykkelige

Jeg har været der..
Var med star tour til bahia felix mener jeg det hed.. Kan lige prøve lkigge om det præcis var det det hed.. Men det var MEGET børnevenligt familie hotel.. en super god ferie!!
Dog var stranden ikke så god ved hotellet, så vi brugte mest pool eller tog til nærmeste strand som tilgengæld var vildt god!!
Området i sig selv (uden for hotel området) er lidt ødet og goldt (staves?) Altså med sand/klippe/ørken agtigt.. Men hvis man bare tog til nærmeste by med bussen var der simpelthen det hele.. Jeg kan varmt anbefale det.. ved dog ikke i januar. jeg var der i august..

Anmeld

1. december 2010

Manakauapo

Hotel Maracaibo i Puerto Rico. Det er skønt!  Det ligger ikke så langt oppe i bjergene, så der er ikke særlig langt ned til stranden. Og så er der en rimelig pool. Både til børnene og de voksne

Anmeld

1. december 2010

Den lykkelige

Jo det hedder Bahia Feliz området og hotellet vi var på var blue village playa feliz.. DET kan anbefales!!

Anmeld

1. december 2010

Jyden

milopilo skriver:

Jo det hedder Bahia Feliz området og hotellet vi var på var blue village playa feliz.. DET kan anbefales!!

Det har vi også været på med børn, og det var ganske godt

Anmeld

1. december 2010

Mi

Jeg har været der flere gange, men kan aldrig skille de kanariske øer fra hinanden. Maspalomas er en dejlig rolig by, hvor det store "ørken" områder er. Der er i hvert fald dejligt. Arguineguin er også en dejlig lille fiskerby. Der boede vi på dorado beach http://www.tripadvisor.dk/Hotel_Review-g580323-d565590-Reviews-Aparthotel_Dorado_Beach-Arguineguin_Grand_Canary_Canary_Islands.html Det var rigtig godt.

Men vejret er ikke så stabilt i januar. Du kan ikke være sikker på badevejr. Vi skal selv afsted, og muligvis sidst i februar. Der tager vi til egypten tror jeg, for der er vejret nok lidt mere sikkert, tror jeg.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

1. december 2010

Den lykkelige

Jyden skriver:

Det har vi også været på med børn, og det var ganske godt

Ja synes jeg også :-)

Anmeld

1. december 2010

Den lykkelige

Ellers så er "playa del ingles" (ved ikke lige om det staves sådan).. Men der var rigtig god strand!!!!  Og mere ferie by med div. underholdning og ting man kan se/gøre i byen..
Der tog vi tit til.. kan også anbefales.. der ved jeg dog ikke med hoteller..

Ihhh nu har jeg helt lyst til at rejse

Anmeld

1. december 2010

Jyden

Vi har været på Gran Canaria en håndfuld gange, men altid i sommer halvåret.

Vi skal netop igen til Gran Canaria i januar, så vi håber på, at vejret er okay lunt, så man kan bade de fleste dage

Kan anbefale området omkring Playa del Ingles, der har vi været været et par gange og det er et lækkert område. Puerto Rico har vi også været og det er ganske fint, men man skal være opmærksom på at nogle af hotellerne ligger ganske langt oppe ad bjergskråningen så det er ikke let at gå ned til byen, når man har små børn med. Men det koster selvfølgeligt ikke meget at tage en taxa og så har man en virkelig flot udsigt, hvis man er heldig at lejligheden vender ud mod vandet.

Anmeld

1. december 2010

Becks

Jeg var i Bahia Feliz med min nevø i 2008 der var han 10 år..

Vi rejste med Star Tour, skønt hotel der var meget børnevenligt.. Men hold nu mund var byen kedelig, ren ødemark ! Tog en krig med de lokale busser og komme videre...

Der ligger et dejligt vandland i nærheden..

Jeg ville nok vælge Puerto Rico Ved dog ikke hvor varmt der er på Grand Canaria i Januar

Smider lige nogle billeder, så du kan se hvor øde der var..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.