Bledispencer - hot el not???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Marco2

Må ærligt indrømme at sådan et stort blåt plasticagregat aldrig kommer indenfor min toiletdør. 

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Malonde1985

Marco2 skriver:

Må ærligt indrømme at sådan et stort blåt plasticagregat aldrig kommer indenfor min toiletdør. 

AG

Hi hi det er da kunst - kan du ikke se det? de flotte blå detaljer med de flotte designede hylder

Anmeld

1. december 2010

Marco2

Malonde1985 skriver:

Hi hi det er da kunst - kan du ikke se det? de flotte blå detaljer med de flotte designede hylder

LOL - jo der må være noget jeg misser …

Anmeld

1. december 2010

Malonde1985

Marco2 skriver:

LOL - jo der må være noget jeg misser …

Ja ærligt talt  så kan du evt. sætte nogle blå klinker op på badeværelset, så det matcher  wow wow wow

Anmeld

1. december 2010

Cris

Tja, det er sådan nogle ting, som er smart nok og de er helt sikker praktiske også. Men de er også de slags ting, som man bare sælger for at mælke de nye forældre ud, synes jeg. Hvis du synes, at det er smart at have den ved puslebordet (og I må aldrig flytte puslebordet, for så skal man også flytte dispenseren) og du har en god økonomi, så synes jeg, at du skal hygge med baby ting. Hvis din budget er lidt mere i den stramme ende, så kan du ligeså godt lade det være og købe andre vigtigere ting. Giver det mening?

Anmeld

1. december 2010

Malonde1985

Cris skriver:

Tja, det er sådan nogle ting, som er smart nok og de er helt sikker praktiske også. Men de er også de slags ting, som man bare sælger for at mælke de nye forældre ud, synes jeg. Hvis du synes, at det er smart at have den ved puslebordet (og I må aldrig flytte puslebordet, for så skal man også flytte dispenseren) og du har en god økonomi, så synes jeg, at du skal hygge med baby ting. Hvis din budget er lidt mere i den stramme ende, så kan du ligeså godt lade det være og købe andre vigtigere ting. Giver det mening?

Er fuldstændig enig   hvis den kun kostede 99,- og var lidt billigere i fragt og måske i hvid i stedet, ville jeg måske overveje det. Men man kan kun købe den over nettet og det koster 60,- i fragt... Det er for langt ude

Anmeld

1. december 2010

Kats

Den er sikkert praktisk - men herhjemme bryder  vi os ikke så meget om det institutionsagtigte look..  og derfor er det stensikkert at jeg ville få forbud mod at sætte den op

Anmeld

1. december 2010

serinasmor

jeg kan godt se det smarte i at have bleerne lige ved hånden .. Men jeg ville aldrig købe sådan en dims ..

her har vi bleerne på en hylde i serinas væghængte puslebord .. inden vi fik det (fik det først i dåbsgave) havde vi bleer i en stak ved siden af puslepladen på kommoden .. det fungede fint dengang .. men jeg tror ikke serina ville kunne lade dem ligge længere .. men så ville jeg nok bare ligge dem i en dekorativ kurv eller en af kommodens øverste skuffer

det var mine tanker

Anmeld

1. december 2010

Malonde1985

serinasmor skriver:

jeg kan godt se det smarte i at have bleerne lige ved hånden .. Men jeg ville aldrig købe sådan en dims ..

her har vi bleerne på en hylde i serinas væghængte puslebord .. inden vi fik det (fik det først i dåbsgave) havde vi bleer i en stak ved siden af puslepladen på kommoden .. det fungede fint dengang .. men jeg tror ikke serina ville kunne lade dem ligge længere .. men så ville jeg nok bare ligge dem i en dekorativ kurv eller en af kommodens øverste skuffer

det var mine tanker

Ja den er ikke videre pæn at have hængende, men synes nu den er smart nok. Men så kan vel ligeså godt hænge en fin hvid hylde op og over puslebordet i stedet

Anmeld

1. december 2010

serinasmor

Malonde1985 skriver:

Ja den er ikke videre pæn at have hængende, men synes nu den er smart nok. Men så kan vel ligeså godt hænge en fin hvid hylde op og over puslebordet i stedet

det ville umiddelbart være en bedre løsning .. det er jo heller ikke til at sige om det overhovedet er til at få bleer ned i den der dims uden at det taget en halv time .. hvor imod det at lægge bleer på en hylde tager 2 sek .. og det skal jo trods alt gøres ca hver anden dag .. afhængig af dispenserens/hyldens størrelse og babys mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.