Bledispencer - hot el not???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.355 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Malonde1985

Så lige denne fra babysam på tilbud og tænkte lige hey - hvor smart! Men er den nu også det?? Hvad synes I?

Bledispenser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Malonde1985

Malonde1985 skriver:

Så lige denne fra babysam på tilbud og tænkte lige hey - hvor smart! Men er den nu også det?? Hvad synes I?

Bledispenser

Man kan åbenbart ha engangsvaskeklude siddende også..

Anmeld

1. december 2010

Lone Jakobsen

he he, med det forbrug af bleer et lille barn har, så vil jeg synes det er meget besvær for ingenting

men synes den ser vældig smart ud

Anmeld

1. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Malonde1985 skriver:

Bledispenser

Jeg synes det var så irriterende at min stod på gulvet og ville derfor hellere gå ud med den i skraldespanden efter bleskift. Selvfølgelig med en lugtfri pose omkring bleen.

Jeg vil faktisk overveje og købe sådan en som vist på billedet.

Anmeld

1. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Det kunne være jeg skulle svare på det du egenlig spørg om. Jeg synes nu det er smart, så er det hele lige der hvor du skal bruge det. Jeg vil overveje det.

Anmeld

1. december 2010

Malonde1985

DatterMalou skriver:

Jeg synes det var så irriterende at min stod på gulvet og ville derfor hellere gå ud med den i skraldespanden efter bleskift. Selvfølgelig med en lugtfri pose omkring bleen.

Jeg vil faktisk overveje og købe sådan en som vist på billedet.

Hi hi ja vi havde også en blespand sidst og man blev hurtigt træt af den, for den blev SÅ hurtigt fyldt! Men alligevel lugtede bleerne ikke, så noget godt gjorde den jo  og tror vi tager den i brug igen nu her - i hvert fald til at starte med.. Men synes faktisk ikke denne virker så tosset, for man har jo bleerne lige ved hånden og det hele, og så er den tilmed på tilbud  me like

Anmeld

1. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Malonde1985 skriver:

Hi hi ja vi havde også en blespand sidst og man blev hurtigt træt af den, for den blev SÅ hurtigt fyldt! Men alligevel lugtede bleerne ikke, så noget godt gjorde den jo  og tror vi tager den i brug igen nu her - i hvert fald til at starte med.. Men synes faktisk ikke denne virker så tosset, for man har jo bleerne lige ved hånden og det hele, og så er den tilmed på tilbud  me like

Ja den blev nemlig hurtig fyldt og så var poserne skide dyre. Jeg købte lugtfri poser og brugte, de hjælper faktisk, der kan være 2 små bleer i sådan een pose. SMART.

Denne gang vil jeg have sådan en ting der, og bare en almindelig spand man bare skal sætte foden på og få åbner den. Lidt doven er man vel. Griner.

Anmeld

1. december 2010

Malonde1985

DatterMalou skriver:

Ja den blev nemlig hurtig fyldt og så var poserne skide dyre. Jeg købte lugtfri poser og brugte, de hjælper faktisk, der kan være 2 små bleer i sådan een pose. SMART.

Denne gang vil jeg have sådan en ting der, og bare en almindelig spand man bare skal sætte foden på og få åbner den. Lidt doven er man vel. Griner.

Så skal du overveje at købe den nu, hvor den er på tilbud til 99,- .. synes bare det er strengt at tage 60,- for at sende den... så sparer man jo næsten ikke noget

Anmeld

1. december 2010

LinLin

Jeg synes den ser unødvendig ud

Anmeld

1. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Malonde1985 skriver:

Så skal du overveje at købe den nu, hvor den er på tilbud til 99,- .. synes bare det er strengt at tage 60,- for at sende den... så sparer man jo næsten ikke noget

Skal den da købes online?? For så er det lige meget, der sparer man jo næsten intet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.