åh ;( min lille basse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

hvor gør det ondt og se min lille mand med 41 i feber og feber kramper;( miig og min søn blev indlagt igår på sygehuset;( han hade 41 i feber og kramper,, nu er vi heldivis kommet hjem, det var en hård dag;(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

<3

Elias"s mor (30/10/09) skriver:

hvor gør det ondt og se min lille mand med 41 i feber og feber kramper;( miig og min søn blev indlagt igår på sygehuset;( han hade 41 i feber og kramper,, nu er vi heldivis kommet hjem, det var en hård dag;(

Ja det er det værste man kan stå overfor som forældre. Mest fordi man tror at de dør.

Jeg kan forsikre dig om at du nok skal komme over det men det tager tid. Her tog det lidt over et år.

>:<

Anmeld

1. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Kirle skriver:

Ja det er det værste man kan stå overfor som forældre. Mest fordi man tror at de dør.

Jeg kan forsikre dig om at du nok skal komme over det men det tager tid. Her tog det lidt over et år.

>:<

ja jeg brud også helt sammen når han fik de kramper;( blev nød til og lade min søster og kæreste tag over ku ikk klare det;( syns  virkelig man finder hun af der hvor meget de betyder for en!

Anmeld

1. december 2010

Lone Jakobsen

puha hvor frygteligt

Anmeld

1. december 2010

<3

ja jeg brud også helt sammen når han fik de kramper;( blev nød til og lade min søster og kæreste tag over ku ikk klare det;( syns  virkelig man finder hun af der hvor meget de betyder for en!

Ja det er så grimt at se sit barn i kramper. Men hvilken hjælp og medicin har I fået?

Anmeld

1. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Kirle skriver:

Ja det er så grimt at se sit barn i kramper. Men hvilken hjælp og medicin har I fået?

jemen han fik en stik pille værd 6 time, og fik taget blodprøver  men de ga os ikk noget . nogle af dem mente det var de der feber kramper og andre sage det var noget de fik når de hade høj feber.. men vi er kommet hjem og  han er nede på 37 nu. så det fint men han er meget træt og sover nu

Anmeld

1. december 2010

<3

jemen han fik en stik pille værd 6 time, og fik taget blodprøver  men de ga os ikk noget . nogle af dem mente det var de der feber kramper og andre sage det var noget de fik når de hade høj feber.. men vi er kommet hjem og  han er nede på 37 nu. så det fint men han er meget træt og sover nu

Ok så han fik panodil og en måske diagnose på feberkramper?

Det er ikke godt nok! I har krav på diagnose og min. en samtale så I føler jer rustet til en evt. ny feberkrampe. Jeg synes I skal ringe der ud hvor I var i behandling og forlange en samtale og evt. opfølgende samtale.

Anmeld

1. december 2010

SussieThyssen

Åhhh trøste..godt jeg aldrig har oplevet det med mine..det må være skrækkeligt som mor at se på.

Alle mine kærligste tanker går til dig og lillemanden.
Og god bedring med ham.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Kirle skriver:

Ok så han fik panodil og en måske diagnose på feberkramper?

Det er ikke godt nok! I har krav på diagnose og min. en samtale så I føler jer rustet til en evt. ny feberkrampe. Jeg synes I skal ringe der ud hvor I var i behandling og forlange en samtale og evt. opfølgende samtale.

de  har givet miig et nummer med hvis han får tilbagefald på som jeg skal ringe på

Anmeld

1. december 2010

<3

de  har givet miig et nummer med hvis han får tilbagefald på som jeg skal ringe på

Ja det er indenfor 48 timer men hvad med næste gang han får feber om måske en måned eller to? Du må gøre op med dig selv om hvad du vil. Men vi har både fået stesolid, og to samtaler. Nu var Tjalfes anfald også meget voldsomt hvor han stoppede med at trække vejret så jeg skal ikke gøre mig klog på om det har noget med det at gøre. Men du må gøre det som gør dig mest tryg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.