Gravid og brug af næsespray!?... Mangler gode råd!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.885 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. december 2010

MetteMe

Hej de damer

Jer er gravid og netop gået ind i 6. uge. Sagen er den, at jeg ligger syg med lungebetændelse og er snot-hamrende-forkølet. Var en tur til vagtlægen igår og fik at vide at næsespray er NO-GO når man er gravid(-et enkelt pust i yderste nødstilfælde kan godt gå, men det vil jeg selvfølgelig helst undgå..)  Jeg har SÅ svært ved at få luft og det er til at blive idiot af

Er der nogle som har et godt råd til, hvordan jeg slipper af med min darth vader ligende vejrtrækning?...

Alle råd modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Tropez

MetteMe skriver:

Hej de damer

Jer er gravid og netop gået ind i 6. uge. Sagen er den, at jeg ligger syg med lungebetændelse og er snot-hamrende-forkølet. Var en tur til vagtlægen igår og fik at vide at næsespray er NO-GO når man er gravid(-et enkelt pust i yderste nødstilfælde kan godt gå, men det vil jeg selvfølgelig helst undgå..)  Jeg har SÅ svært ved at få luft og det er til at blive idiot af

Er der nogle som har et godt råd til, hvordan jeg slipper af med min darth vader ligende vejrtrækning?...

gir dig lige en har desværre ingen gode råd er selv 5+4 nu og har altid være stor tilhænger af næsespray, når jeg har været fornølet, håber der er en der kan give et godt råd, synes nemlig jeg kan mærke en lille fornølelse på vej 

Anmeld

1. december 2010

serinasmor

kamillethe i en skål/dyb tallerken ... dit hovede ind over under et håndklæde ..

god bedring

serinasmor

Anmeld

1. december 2010

*Sofie*

Saltvands-næsespray må I bruge lissor tosset I vil
Det hjælper fint.

Anmeld

1. december 2010

Den lykkelige

Du kan dryppe pebermynte dråber på et papir og indånde..
Smøre "Mentolatum" under næsen..
De der victs halspastiller som hedder "active".. Ikke nogle af de andre, der skal stå active på pakken er også sindsyg gode til at give luft.. Min kæreste og jeg købte igår og vi sad decideret og fik vand i øjnene.. de er virkelig gode til det..

Anmeld

1. december 2010

ulleby

Hej,

Jeg var syg for en uge siden og fik ok for næsespray - brugte den kun til natten. Men det er jo op til den enkelte læge (plus jeg er længere henne end dig)

MEN man kan købe saltvands næsespray og så brugte jeg mynthe dråber på en lommelet op så "sniffede" jeg det for at få luft.

Rigtig god bedring her fra

Anmeld

1. december 2010

MetteMe

Tropez skriver:

gir dig lige en har desværre ingen gode råd er selv 5+4 nu og har altid være stor tilhænger af næsespray, når jeg har været fornølet, håber der er en der kan give et godt råd, synes nemlig jeg kan mærke en lille fornølelse på vej 

Håber du slipper! Sender en retur 

Anmeld

1. december 2010

MetteMe

serinasmor skriver:

kamillethe i en skål/dyb tallerken ... dit hovede ind over under et håndklæde ..

god bedring

serinasmor

Det vil jeg fluks forsøge mig med. Drikker nemlig masser af kamillethe, så det er inden for rækkevide 

Tak for råddet!

Anmeld

1. december 2010

K&S

MetteMe skriver:

Hej de damer

Du kan sagtens bruge saltvands-næsespray

Jeg var også meget snottet under min graviditet, så jeg købte et "næsehorn" på apoteket til at skylle næse med - det er super effektivt...!

Anmeld

1. december 2010

Moar2011

MetteMe skriver:

Hej de damer

Heei -

For en 14dags tid siden var jeg hammer forkølet og dårlig. jeg fik af vide på apoteket at jeg måtte bruge salt vands næse spary, og den må man bruge alt det man ville. og det hjalp i sidste ende.

go bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.