Dr. Phill

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

pussepige

DK skriver:

ARGHH... Jeg vil OGSÅ have tv 3 så jeg kan se Dr. Phil! Altså, seriøst, når min sidste eksamen er knaldet af så skal jeg så meget havde vores tv-pakke opdateret så jeg kan følge med i alle de gode, relevante og saglige programmer tv 3 sender

Jeg ææælskede Dr. Phil da jeg havde tv 3. Og også det der house-make-over-program hvor en fattig familie fik et nyt hus, nuuj jeg plejede altid at tude som en sindsyg til sidst!. Suk. Det var tider!

Men tilbage til indlægget: Er det muligvis det afsnit der handler om hende moderen der giver den lille dreng hot sauce i munden og et is koldt bad? Så har der nemlig lige i går været en anden tråd oppe og vende om det! Det var skrækkeligt!

Kunne lige se nu at det er den udsendels hvor hun er med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

sismofutten

Nr. 2 er da helt rundt på gulvet - fortælle sine børn at hun vil smide dem ud, eller kvæle dem - men samtidig siger hun at hun elsker dem og at hun er bange for at miste dem!

Og man slår altså ikke børn - nu må de stoppe!!

Anmeld

1. december 2010

pussepige

sismofutten skriver:

Nr. 2 er da helt rundt på gulvet - fortælle sine børn at hun vil smide dem ud, eller kvæle dem - men samtidig siger hun at hun elsker dem og at hun er bange for at miste dem!

Og man slår altså ikke børn - nu må de stoppe!!

Jeg mangler ord  Forstår virkelig ikke hvordan folk kan være sådan overfor sine børn.. De har ikke selv valgt at komme til verden og se hva nogen børn kommer ud til

Anmeld

1. december 2010

sismofutten

pussepige skriver:

Jeg mangler ord  Forstår virkelig ikke hvordan folk kan være sådan overfor sine børn.. De har ikke selv valgt at komme til verden og se hva nogen børn kommer ud til

Ja, det er forfærdeligt!

Hende her sige jo så også, at det var sådan hun blev opdraget - det er en OND spiral!!

Anmeld

1. december 2010

pussepige

sismofutten skriver:

Ja, det er forfærdeligt!

Hende her sige jo så også, at det var sådan hun blev opdraget - det er en OND spiral!!

Ja det er det.. Og blir nok svær for hende at komme ud af når det er sådan hun er opdraget... Hun kender ikke til andet..

Anmeld

1. december 2010

sismofutten

pussepige skriver:

Ja det er det.. Og blir nok svær for hende at komme ud af når det er sådan hun er opdraget... Hun kender ikke til andet..

Lige præcist - men hvor er det dog trist :-(

Anmeld

1. december 2010

slettet_7530

stakkels børn.

Nogen der ved hvorfor hans gæster altid skal i de høje stole ???

Anmeld

1. december 2010

Ranarupta

Jeg havde ondt i maven hele vejen igennem showet - stakkels, stakkels børn. 

Men jeg har også ondt af mødrene. De har det jo slet ikke godt. De kender måske ikke til andet.
Det er jo ikke sådan, at de er velfungerende og i balance med sig selv og omverdenen. Men som Dr. Phil sagde, så har de et valg.
Og det er dér, de fejler.
Håber virkelig, at de får ændret deres måde at håndtere livet på.

Så I også showet før dette? Det synes jeg næsten er værre!
Alexandra er bare så ligeglad og mere optaget af at være sammen med den her idiot end hun er af at passe på sin datter.  

Anmeld

1. december 2010

Ranarupta

albertesmor skriver:

stakkels børn.

Nogen der ved hvorfor hans gæster altid skal i de høje stole ???

Jeg har godt tænkt på det. Jeg tror det er så alle i publikum kan se gæsterne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.