Dr. Phill

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. december 2010

pussepige

Sidder lige og ser det på tv3 hvordan kan man være sådan overfor sine børn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

DK

ARGHH... Jeg vil OGSÅ have tv 3 så jeg kan se Dr. Phil! Altså, seriøst, når min sidste eksamen er knaldet af så skal jeg så meget havde vores tv-pakke opdateret så jeg kan følge med i alle de gode, relevante og saglige programmer tv 3 sender

Jeg ææælskede Dr. Phil da jeg havde tv 3. Og også det der house-make-over-program hvor en fattig familie fik et nyt hus, nuuj jeg plejede altid at tude som en sindsyg til sidst!. Suk. Det var tider!

Men tilbage til indlægget: Er det muligvis det afsnit der handler om hende moderen der giver den lille dreng hot sauce i munden og et is koldt bad? Så har der nemlig lige i går været en anden tråd oppe og vende om det! Det var skrækkeligt!

Anmeld

1. december 2010

sismofutten

Nogen mennesker burde bare ikke få børn!

Anmeld

1. december 2010

pussepige

sismofutten skriver:

Nogen mennesker burde bare ikke få børn!

Nej helt ærlig... Man blir jo helt ked når man ser det..

Anmeld

1. december 2010

pussepige

DK skriver:

ARGHH... Jeg vil OGSÅ have tv 3 så jeg kan se Dr. Phil! Altså, seriøst, når min sidste eksamen er knaldet af så skal jeg så meget havde vores tv-pakke opdateret så jeg kan følge med i alle de gode, relevante og saglige programmer tv 3 sender

Jeg ææælskede Dr. Phil da jeg havde tv 3. Og også det der house-make-over-program hvor en fattig familie fik et nyt hus, nuuj jeg plejede altid at tude som en sindsyg til sidst!. Suk. Det var tider!

Men tilbage til indlægget: Er det muligvis det afsnit der handler om hende moderen der giver den lille dreng hot sauce i munden og et is koldt bad? Så har der nemlig lige i går været en anden tråd oppe og vende om det! Det var skrækkeligt!

Det handler om tyraniserene "staves??" mødre ved ik om han er med i den her uddsendelse...

Anmeld

1. december 2010

sismofutten

pussepige skriver:

Nej helt ærlig... Man blir jo helt ked når man ser det..

MEGET ked - og stakkelse pige - hun har det bare så svært, og det vil klart sætte sine spor resten af livet - hun er 5 år og ved da ikke hvad der er rigtigt og forkert, men det skal hun da ikk bøde for!

Anmeld

1. december 2010

MarieMor

hvor er det vildt .. stakkels lille pige

Anmeld

1. december 2010

Den lykkelige

Jeg ser det også.. Så synd for hendes datter :-( Hvordan kan man det..

Anmeld

1. december 2010

Dictes mor

Jeg slukkede, for jeg kunne ikke holde ud af høre eller se det. Det er ganske forfærdeligt!!!

Anmeld

1. december 2010

pussepige

Hun elsker sin datter... Hmmm.. Underlig måde at vise det på synes jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.